رئیس فدراسیون جهانی فوتبال :

با رئيس‌جمهور ايران ملاقات خواهم داشت

سپ پلاتر گفت:از اينکه قرار است ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشم بسيار خوشحال هستم. همچنین بازدیدی هم از آکادمی تیم‌های ملی خواهم داشت و قرار است در همایش تهران شرکت کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سپ بلاتر ساعت 5 و 30 دقیقه صبح و با استقبال جمعي از پيشکسوتان عرصه ورزش و فوتبال، وارد تهران شد؛ بلاتر پس از ورودش به کشور ایران اظهار داشت: خوشحالم که بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به کشور ایران سفر کرد و مي‌دانم ايرانيان مردماني فوتبالدوست هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به جايگاه تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را تبریک می گویم. تیم ملی نوجوانان ایران هم در جام جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و باید بابت این مسئله هم به فوتبال ایران تبریک بگویم.



رئیس فیفا در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم های خوب آسیاست و این مسئله را با صعود مستقیم به جام جهانی ثابت کرد.

وي در رابطه با ملاقاتش با دکتر روحاني گفت: از اينکه قرار است ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشم بسيار خوشحال هستم. همچنین بازدیدی هم از آکادمی تیم‌های ملی خواهم داشت و قرار است در همایش تهران شرکت کنم.



سپ بلاتر در پايان خاطرنشان کرد: از حضورتان تشکر مي کنم و استقبال گرم شما در اين ساعت از صبح برايم بسيار مسرت بخش است. بقیه صحبت هایم را در نشست خبری بیان خواهم کرد.




برچسب ها: تهران ، بلاتر ، روحانی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار