وزير اطلاع رساني سوريه در ديدار با يک هيئت الجزايري گفت سوريه به معناي واقعي کلمه با حمله آمريکا روبروست که هزينه اين حمله را نيز برخي کشورهاي عربي پرداخت مي‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، عمران زعبي افزود برخي کشورهاي منطقه‌اي و عربي نيز مجري اين حمله هستند و هدف اساسي از اين حمله نيز حمايت از منافع اسرائيل و حفظ امنيت آن است.
زعبي تصريح کرد سوريه براي تحويل قدرت به کسي به کنفرانس ژنو دو نخواهد رفت.
وي بر آمادگي دولت سوريه براي گفتگو با هدف برون رفت از اين بحران تأکيد کرد و گفت دولت ، اصلاحات عميق و ريشه اي را آغاز کرده است.
زعبي گفت حجم سرازير شدن افراد مسلح و تسليحات از طريق سازمانهاي اطلاعاتي جهاني و حمله ديپلماتيک و سياسي و محاصره اقتصادي آمريکا و برخي کشورهاي غربي و مزدورانشان در منطقه عليه سوريه با هدف متلاشي کردن اين کشور و به ويژه متلاشي کردن ارتش عربي سوريه است.
زعبي تصريح کرد آشتي ملي بين سوريها پس از پايان تحريک عليه ملت سوريه از سوي طرفهاي خارجي که در تلاشند برادري بين سوريها را از بين ببرند ، خود به خود اتفاق خواهد افتاد.
زعبي در اين ديدار ، اصول کاري رسانه‌هاي سوري را در مقابله با رسانه هاي ضد سوري تشريح  کرد.
وي افزود مقابله با بحران و حمله و پيامدهاي پس از بحران از اصول کاري رسانه هاي سوريه است.
اعضاي هيئت الجزايري نيز تأکيد کردند پيروزيهاي سوريه و ارتش اين کشور در رويارويي با اين جنگ 
به مثابه پيروزي الجزاير و ملت اين کشور است.
آنها از مواضع ملي و قوميتي سوريه که بيداري عربي را حفظ کرده و مانع نفوذ سياست تسليم و سيطره بر منطقه بوده است قدرداني کردند.




انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار