وزیر اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد ارتش حامی اصلی این کشور باقی خواهد ماند و طرح توطئه گران برای متلاشی کردن آن تحقق نخواهد یافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سوریه، عمران زعبی در دیدار از لاذقیه گفت ارتش سوریه بر پیروزی و شکست دادن تروریسم و بازگرداندن ثبات و امنیت به سراسر سوریه پافشاری می کند .
زعبی گفت : ما نمی پذیریم که سوری شکست خورده ای وجود داشته باشد حتی اگر از مخالفان باشد . سوری همواره پیروز است .
وی در دیدار با تشکلهای مردمی و اجتماعی و حزبی در استان لاذقیه گفت : ما صحبت از منطق غالب و مغلوب صحبت نمی کنیم ما از منطق سوری پیروز و سوری شکست خورده صحبت نمی کنیم ما نمی پذیریم که حتی سوری شکست خورده وجود داشته باشد ولو آنکه از مخالفان باشد. سوری شکست خورده وجود ندارد. سوری باید همیشه پیروز باشد به همین سبب ما از این منطق صحبت می کنیم و من آن را منطق اخلاقی می نامم .
زعبی تأکید کرد هر مخالفی که طرح سیاسی نداشته باشد مخالف بیهوده و فاقد دیدگاه است. مخالف ملی باید آئینه دولت باشد همچنان که دولت آئینه مخالفان است به شرط آنکه در چارچوب قانونی و برنامه سیاسی و مورد حمایت توده ها و مردم باشد.
وی گفت : مخالفان باید دارای برنامه سیاسی باشند باید به پرسشهای بزرگ در خصوص شکل دولت ، قدرت ، اجتماع ، اقتصاد ، روابط انسانی ، آزادیها و حقوق بشر پاسخ دهند . حتی یک نفر از آنها جرأت نکرده است از طرح سیاسی صحبت کند. چپگراترین ها یعنی مارکسیستها و راستگراترین ها یعنی اخوان المسلمین در بین مخالفان حضور دارند اما درباره طرح سیاسی حتی بر سر یک جمله اتفاق نظر ندارند .
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، زعبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار