کاپیتان تیم باریج اسانس کاشان گفت: وضعیت بازیهای لیگ امسال به گونه ای است که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیهای لیگ امسال بسیار نزدیک و حساس و نتایج آن غیر قابل پیش بینی است. اگر تیمی را دست کم بگیریم. به طور قطع دچار مشکل می شویم.

پاسور تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: با توجه به آن که بازیکنان زیادی در رده های سنی مختلف در اردو حضور داشته اند و   سطح والیبال ایران رشد قابل توجهی داشته است بازیها در نظر فنی هم رشد کرده است.

وی در خصوص مسائل داوری و سطح قضاوت ها در لیگ امسال اظهار داشت: من در خصوص داوریها زیاد حرف نمی زنم  تا کنون هم آنها نهایت تلاش خود را کرده اند ولی می توانست بهتر از این هم باشد. به طور کلی سرعت رشد داوری در ایران مثل رشد فنی والیبالیست ها نیست.

کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان یادآور شد: خوشبختانه میزبانی های مسابقات امسال نسبت به سال های قبل بهتر شده و تماشاگران حرفه ای تر تیمهای محبوب خود را تشویق می کنند به طور کلی آنها صبور تر شده اند.

**لیگ فشرده و ملی پوشانی خسته

مهدوی گفت: تنها مشکلی که ما در مسابقات لیگ احساس می کنیم فشردگی زمان مسابقات است. برنامه لیگ بسیار فشرده تنظیم شده، این امر در حالیست که بازیکنان ملی پوش به دلیل بازیهای بین المللی زیاد، خسته اند فاصله بین مسابقات لیگ بسیار کم است و این مسأله به تیمهایی که تعداد کمتری بازیکندارند فشار وارد می کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان سازمان لیگ توانستند تصمیم بگیرند که لیگ امسال یا دیرتر تمام شود ویا زودتر شروع شود این فشردگی بازی ها باعث آسیب دیدگی بازیکنان به خصوص ملی پوشان می شود.

کاپیتان تیم باریج اسانس کاشان یادآور شد : قرار است مسابقات لیگ به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات جام بین قاره ای 20 روز تعطیل شود این امر به ضرر تیم هایی است که از والیبالیست ملی پوش زیاد تری برخوردارند در هرصورت باید به برنامه ریزی های فدراسیون و فدرایسون جهانی گذاشت.

**خدارا شکر روز بدمان را با برد به پایان رساندیم

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در دیدار سوم لیگ برتر مقابل تیم شهرداری زاهدان با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت .

مهدوی در خصوص این دیدار گفت: برخلاف تصوراتمان که فکر می کردیم شکست زاهدان راحت است، آن ها مقابل ما بسیار عالی کار کردند به نظرمن یکی از حسن های زاهدانی ها این است که تعداد زیادی بازیکن دارند و می توانند به راحتی برای والیبالیستی که روزش نیست ، جایگزین انتخاب کنند.

کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان خاطرنشان کرد: ما در مقابل شهرداری زاهدان روز خوبی را تجربه نکردیم و مثل همیشه نبودیم ، خدا را شکر که در روز بدمان موفق به کسب نتیجه برد و سه امتیاز بازی شدیم ، به طور کلی زاهدان حریف راحتی نیست.

مهدوی یادآور شد: به نظرمن امسال یکی از سخت ترین لیگ های والیبال ایران را پشت سر خواهیم گذاشت تمامی تیم ها دارای بازیکنان آماده و حرفه ای هستند ، آن ها از انگیزه و هدف بالایی برای غلبه بر حریفان برخوردارند ، دیگر لیگ والیبال ایران 2 قطبی نیست.

انتهای پیام/مح
 
برچسب ها: مهدوی ، کاپیتان ، حساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار