محمدحسین تجلی گفت: سازمان میراث فرهنگی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار است به منظور توسعه‌ی گردشگری سلامت همراهان بیماران را در مراکز اقامتی ارزان قیمت اسکان دهد.

"محمدحسین تجلی" معاون گردشگری استان کرمان به خبرنگار حوزه‌ی میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران در یک ماه اخیر برای حل مشکلاتی که در زمینه‌ی گردشگری سلامت در بخش خصوصی وجود دارد جلسه‌هایی با یکی از بیمارستان‌های خصوصی شهر کرمان برگزار کردیم.
 
وی افزود: گردشگری سلامت باید در سطح داخلی به  ویژه بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.
 
تجلی تصریح کرد: گردشگری سلامت بحث مشترکی میان سازمان میراث فرهنگی، مجموعه‌های درمانی و دانشگاه علوم پزشکی بوده به همین منظور باید میان این دستگاه‌ها همکاری لازم وجود داشته باشد.
 
معاون گردشگری استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان با توجه به آنکه در جنوب شرقی کشور قرار گرفته از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان پذیرش بیمار دارد که باید در این زمینه خدمات ویژه‌ای به بیماران و همراهان آنها ارائه شود.
 
وی افزود: تاکنون در رابطه با اسکان همراهان بیماران ارائه خدمات گردشگری صورت نگرفته به همین منظور قرار است با دانشگاه علوم پزشکی کرمان مذاکره انجام دهیم.
 
تجلی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است همراهان بیماران در مدت اقامت در شهر کرمان بتوانند از مراکز اقامتی ارزان قیمت استفاده کنند و حتی برای آنها تخفیف‌هایی در نظر گرفته شود.
 
معاون گردشگری استان کرمان بیان کرد: کار گروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، انجمن هتل داران، نظام پزشکی و سازمان میراث فرهنگی برای توسعه‌ی گردشگری سلامت باید تشکیل شود تا به حل مسائل و مشکلات توریسم درمانی بپردازند.
 
انتهای پیام/ص
 
 
برچسب ها: گردشگری ، سلامت ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار