اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسی نقش سه نماینده در پرونده فساد 3000 میلیاردی/ احتمال حضور وزیر دادگستری در کمیسیون حقوقی

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: حضور وزیر دادگستری برای بررسی نقش سه نماینده در پرونده 3000 میلیاردی در دستور کار کمیسیون نیست، ولی احتمال دارد در جلسه امروز کمیسیون قضایی حضور پیدا کند.

"محمدعلی اسفنانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این مسئله که آیا وزیر دادگستری برای بررسی نقش سه نماینده در پرونده 3000 میلیاردی که توسط قاضی افتخاری اعلام شده بود، در کمیسیون قضایی حاضر می شوند یا خیر، گفت: این امر در دستور کار کمیسیون نبوده، ولی احتمال آنکه ایشان امروز در کمیسیون حقوقی قضایی حضور پیدا کنند زیاد است.
 
وی در ادامه به تشریح این موضوع پرداخت و افزود: تعدادی از نمایندگان سوالی از وزیر دادگستری مطرح کردند مبنی بر اینکه آیا برخی از نمایندگان مجلس در پرونده 3000 میلیاردی دست داشته اند یا خیر و رسیدگی به این پرونده در چه مرحله‌ای است؟
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد: در ادامه این سوالات دو جلسه برگزار شد و وزیر دادگستری سابق موضوعات مهم در خصوص این پرونده را اعلام کرده و تصمیم بر آن شد که در جلسه بعدی کمیسیون این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
 
اسفنانی تصریح کرد: در خصوص پرونده 3000 میلیاردی وزیر دادگستری اعلام کرد، تعدادی حکمشان ابلاغ شده و تعدادی هم در مرحله تحقیقات است و تصمیمات قضایی در مورد آن انجام نشده.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی در پایان خاطرنشان کرد: باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا وزیر دادگستری امروز در جلسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس برای بررسی موضوع ذکر شده حضور پیدا می کند یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار