مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای اداری اداره کل زندان‌های این استان، اهمیت اشتغال و حرفه آموزی در زندان را یادآور شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای اداری اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، اهمیت اشتغال و حرفه آموزی در زندان را یادآور شد و گفت: توجه ویژه به مقوله حرفه آموزی و اشتغال زندانیان، ضمن اینکه موجب کاهش آسیب رفتارهای پرخطر می‌شود، زمینه فراهم شدن اشتغال پس ز آزادی را نیز پدید می‌آورد.

"محمدعلی اربابی" مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای اداری زندان‌های خراسان جنوبی سخن می‌گفت، با تاکید بر اهمیت توجه به اشتغال زندانیان افزود: از رهگذر اشتغال زندانیان، زمینه فراهم شدن اشتغال آنان پس از آزادی فراهم می‌شود و تلاش رؤسای زندان‌ها و عوامل ذیربط باید متوجه این امر مهم باشد.

وی با اشاره به این ریاست سازمان زندان‌ها نیز در جلسه اخیر خود با مدیران کل و نمایندگی‌های بنیاد تعاون سراسر کشور در اصفهان بر اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تأکید کرده است، افزود: در امور اشتغال و حرفه آموزی زندانیانف مجموعه‌های دیگری نیز تلاش می‌کنند که البته با امضای تفاهم نامه، متعهد شدن طرفین، زمینه همکاری فی مابین فراهم می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مادامی که برای اوقات زندانیان برنامه ریزی کرده و تعریفی دقیق از اشتغال و حرفه آموزی داشته باشیم، مدعی خواهیم بود که رفتارهای پرخطر کاهش یافته و آسیب‌های رفتاری آنان برطرف شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار