عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بحث تشکیل حزب فراگیر جدی شده است، گفت: دیدار اعضای شورای مرکزی با آیات و مراجع عظام تقلید در تاریخ 30 آبان انجام می‌شود.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر تحلیل مسائل سیاسی روز کشور، شورای مرکزی جام تصمیم گرفت، برای وحدت اصولگرایان گزارشی تهیه کند.

وی با اعلام اینکه گروهی برای بررسی علمی وحدت اصولگرایی ماموریت دارند، اضافه کرد: حزب فراگیر به عنوان یکی از راهکارهای وحدت این جریان عمده کشور توسط یک گروه کارشناسی پیگیری شده اما شخصیت‌های سیاسی تصمیم نهایی را می‌گیرند.

نیک‌فر با بیان اینکه هدف این است که قبل از انتخابات مجلس دهم، اصولگرایان به وحدت قابل توجهی برسند،‌ تصریح کرد: بحث تشکیل حزب فراگیر جدی شده و برای اجماع اصولگرایان دستیابی به آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

عضو شورای مرکزی با بیان اینکه دیدار اعضای شورای مرکزی جام با مراجع تقلید که قرار بود 9 آبان صورت گیرد به تعویق افتاده است،خاطرنشان کرد: این ملاقات به دلیل فوت "سید محمود ابطحی"(نماینده مجلس شورای اسلامی) برگزار نشد، اما در صورت فراهم شدن مقدمات، این دیدار در تاریخ 30 آبان انجام می‌شود.

گفتنی است "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، پیش از این در خصوص تشکیل حزب فراگیر گفته است: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فعالان سياسي مختلف در خصوص تشکیل حزب فراگیر، اكنون محور مباحث خود را بر ايجاد يك گفتمان برای تشکیل حزب فراگير متمرکز کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار