تيم موي تاي استان کردستان در مسابقات آزاد قهرماني کشور که در روزهاي هشتم لغايت دهم آبان ماه ، به مدت سه روز در شهرستان رشت در استان گيلان برگزار شد، موفق به کسب 16 مدال رنگارنگ شدند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در اين رقابت ها 440 موي تاي کار از 21 استان کشور حضور داشتند و در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان و در 16 وزن به رقابت با يکديگر پرداختند.
در رده سني جوانان تيم کردستان موفق به کسب 3 مدال طلا ، 3 مدال نقره و 6 مدال برنز شدند که مهرداد عبدي نژاد ، بهروز کشاورز و سرکو محمدزاده به مدال زرين طلا دست يافتند ، راميار نصري ، زانيار حسني و آرش اماني با قرار گرفتن بر سکوي دوم صاحب مدال نقره شدند و سينا سبحاني ، عبدالکريم قرباني ، هادي کويک ، اسفنديار منبري،سهند مرادي و امير مصطفي به مدال برنز اين مسابقات بسنده کردند.
همچنين در رده سني بزرگسالان نيز موي تاي کاران کردستاني به 2 مدال طلا و 2 مدال برنز دست يافتند که هيمن حاجي ميرزايي و زانا امامي راد با اقتدار به نشان طلا را کسب کردند و سامان امامي راد و راميار غفاري صاحب گردن آويز برنز مسابقات کشوري شدند.
گفتني است در تيم موي تاي کردستان سيد بهمن رضوي و حسين باتماني به عنوان مربي و شريف کرده به عنوان سرپرست در اين رقابت ها حضور داشتند.
انتهاي پيام/ ش ک
برچسب ها: موی تای ، رقابت ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.