قهرمان وزن 66 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد نظامیان جهان معتقد است برای ملی پوش شدن در رقابتهای جهانی 2013 از آنجا که گزینه مورد نظر کادر فنی مهدی تقوی بود حضور در مسابقه انتخابی هیچ فایده ای نداشت.

محمد نادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در سال گذشته نه در مسابقات انتخابی و نه در رقابتهای جام تختی شرکت نکردم چرا که وزن کم کردن و تلاش برای ملی پوش شدن فایده ای نداشت.

وی ادامه داد: کادر فنی برای ملی پوش شدن مهدی تقوی در مسابقات جهانی 2013 بوداپست به جمع بندی نهایی رسیده بود و رقابت انتخابی صرفاً حالت نمایشی داشت.

نادری تصریح کرد:شاید این صحبت ها به سود من نباشد اما از آنجا عین واقعیت است از گفتن آن ابایی ندارم،آقای رسول خادم فقط با یک تیم کار دارد و نفرات دوم وسوم برای او اهمیتی ندارند.

وی اضافه کرد: وقتی به ترکیب اصلی تیم در مسابقات مختلف نگاه کنید متوجه خواهید شد به غیر از یکی  دو تغییر آن هم به مصلحت سایر نفرات ثابت هستند.البته برخی از کشتی گیران به اردو دعوت می شوند و حتی به تورنمت های بین المللی هم اعزام می شوند اما برای میدان های مهم همواره ترکیب ثابت است.

قهرمان وزن 66 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد نظامیان درادامه عنوان کرد:حالا که مهدی تقوی در مسابقات جهانی نتیجه نگرفته امیدورام کادر فنی و آقای خادم برای مسابقات پیش رو توجهی هم با سایر نفرات داشته باشند.

وی افزود: با قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان انگیزه بسیاری برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم و به همین منظور با جدیدت تمریناتم را دنبال خواهم کرد و هر کجا هم که کادر فنی بگوید حتماً کشتی خواهم گرفت.

نادری درباره سطح مسابقات امسال نظامیان جهان گفت:من دو سال گذشته در مسابقات فلاند با حضور کشتی گیران کشورهای روسیه،آمریکا و چند کشور مدعی دیگر توانستم قهرمان شوم و فکر می کردم با توجه به حضور این کشورها امسال کار چندان سختی را پیش رو نداشته باشم اما انصافاً نفرات حاضر فراتر از حد انتظار بودند و به همین دلیل  رقابتها در سطح بسیار بالایی برگزارشد.

آزاد کار وزن 66 کیلو گرم کشورمان درباره مسابقات لیگ برتر امسال نیز اظهار داشت:در هر صورت با توجه به این که کشتی گیران اکثراً درآمدی چندانی ندارند این مسابقات به لحاظ مالی به آنها کمک خواهد کرد،من نیز امسال قرار است برای تیم خونه به خونه بابل کشتی بگیرم که امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای این تیم باشم.

انتهای پیام /مح
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار