معاون فرهنگی اجتماعی منطقه 5 از برنامه های ویژۀ محرم در این منطقه خبر داد.

خسروی، معاون فرهنگی اجتماعی منطقۀ 5 در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه 5 خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان ، برنامه های متنوعی در سطح منطقه برگزار خواهد شد.
وی برپایی خیمه های معرفت حسینی، برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی و سوگواره های عاشورایی از جمله برنامه های این منطقه اعلام کرد.
وی همچنین از مشارکت فرهنگسرای فردوس با اداره فرهنگی شهرداری منطقۀ 5 خبر داد و گفت: طراحی و برگزاری 22 نمایش هنری در دهۀ سوم با موضوع قیام عاشورا تحت عنوان کاروان حسینی و تعزیه خوانی به مدت یک هفته تحت عنوان شوق حضور از دیگر برنامه های شهرداری منطقۀ 5 است.
خسروی در ادامه بازدید از خانوادۀ معظم شهدا و ایثارگر توسط شهردار محترم و معاونین و برگزاری مراسم و سخنرانی مذهبی در سطح منطقه را از دیگر برنامه های مهم شهرداری بر شمرد.
معاون فرهنگی اجتماعی منطقۀ 5 در پایان با اشاره به این که نمایش فیلم های کوتاه عاشورایی و برگزاری 22 شب شعر عاشورا در 22 مرکز فرهنگی تحت عنوان در ساحت کربلایی اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: در ایام محرم در مراسمی از بانوان آزاده و همسران شهدا و ایثارگر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد و یادواره هایی ویژۀ شهدای محلات برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/

برچسب ها: فردوس ، مذهبی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار