نمايش "بي بي بيدل" در فضايي معلق ميان واقعيت و تخيل بازتابي از واقعيت هاي اجتماعي است.

آزاده انصاري، كارگردان نمايش "بي بي بيدل" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:  نمايش "بي بي بيدل" اواخر آذر ماه در تالار قشقايي به روي صحنه خواهد رفت. اين نمايش در جشنواره‌اي شركت داده نمي‌شود چرا كه مدت‌ها قبل در نوبت اجراي عموم بوديم.

انصاري در ادامه گفت: اين نمايش در فضايي معلق ميان واقعيت و تخيل روايت مي‌شود. به طوري كه بخش هايي از داستان در امروز و بخش‌هايي ازآن در گذشته و حتي در آينده اتفاق مي‌افتد.

اين كارگردان تئاترعنوان كرد: مخاطب داستان، اين نمايش را از طريق ايفاي نقش دو بچه، ارتباط ميان شخصيت‌ها؛ رويدادها وزمان‌ها در مي‌يابد و به واسطه حضور اين دو بچه داستان آدم‌هاي اين نمايش را مي‌بينيم و در واقع اين دو روايت قصه را پيش مي‌برند.

وي افزود: اين داستان مانند متن‌هاي ديگر "برهاني مرند" بازتاب اتفاق‌هاي رخ داده در اجتماع است، آدم‌ها به اندازه آشنا بودنشان برايمان غريبه هستند.

گفتني است نمايش "بي بي بيدل" به نويسندگي نادر برهاني مرند و كارگرداني آزاده انصاري و با بازي آناهيتا اقبال نژاد، فرشته سرابندی،  محسن قصابيان، محمدرضا رحيم نيا، سهيل ساعي، فرانك جليلي و با طراحي صحنه رضا مهدي زاده و به دستيار كارگرداني تورج ثميني پور به اجرا خواهد رفت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار