معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تکنوکرات‌ها و غرب‌زده‌ها و قلم به دستان با مواجب و بی‌مواجب به ارزش‌های اصیل و سبک زندگی اسلامی هجوم می‌آورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی در همایش عاشوراییان شهرستان سوادکوه افزود : اگر سالی یک کتاب تحولی در حوزه دانشگاه نوشته می‌شد وضعیت دانشگاه ما این چنین نبود.

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران،گفت: کتاب جامعه‌شناسی سیاسی ایران نوشته حسین بشیریه که به عنوان منبع درسی ارشد و دکتری در علوم سیاسی استفاده می‌شود ارزش‌ها و ساختارهای نظام را زیر سئوال می‌برد.

وی تاکید کرد: تکنوکرات‌ها و غرب‌زده‌ها و قلم به دستان با مواجب و بی‌مواجب به ارزش‌های اصیل و سبک زندگی اسلامی هجوم می‌آورند.

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) شهید تهاجم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: عبرت‌های عاشورا و پاسخ به چرایی تبدیل گفتمان نبوی و علوی به گفتمان سلطنت و اموی از درس‌ها و عبرت‌های عاشورا است.

ادیانی با اشاره به اصطلاح جوایز سلطان و نقش آن در تاریخ، گفت: در جنگ با امام حسین (ع) مردم برای صدمه به امام معصوم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند تا رضایت حاکم را به دست آورند و برای هر عملی نیاز به بسترسازی گفتمانی وجود دارد.

وی با اشاره به ریشه دشمنی دشمنان، تصریح کرد: چالش کشیده شدن هژمونی آمریکا باعث شده است تا شاهد برخورد این کشور با نظام ولایت فقیه در ایران باشیم./س

برچسب ها: اصیل ، سبک ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.