عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: ما از مسئولین خود به خصوص وزارت امور خارجه می‌خواهیم که تدابیری بیاندیشند تا روز سیزده آبان، به عنوان روز جهانی استبکارستیزی و مبارزه با استکبار مطرح شود.

"لاله افتخاری" عضو جامعه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به یوم‌الله سیزده آبان اظهار داشت: آمریکا در این سال‌ها اثبات کرده که شیطانی بزرگ و نماد بارز استکبار جهانی است.
 
وی ادامه داد: ما باید بنا به آموزه‌های دینی و قرآنی خود نسبت به شعار مرگ بر آمریکا اهتمام بورزیم و هر روز بلندتر از گذشته این شعار را سر دهیم.

عضو جامعه نمایندگان ادوار افزود: سه دهه از زمانی که ایران اعلام کرد سفارت آمریکا، لانه جاسوسی است، می‌گذرد و امروز شاهدیم که سفارت‌های آمریکا در سراسر دنیا لانه جاسوسی شده است.

افتخاری تصریح کرد: اگر در آن زمانی که سفارت را لانه جاسوسی عنوان کردیم، سایر کشورها به خصوص هم‌پیمانان آمریکا به این مطلب توجه کرده و در مورد آن برنامه‌ریزی می‌کردند، امروز سفارت‌های آنان لانه جاسوسی نمی‌شد.
 
عضو جامعه نمایندگان ادوار در پایان خاطرنشان کرد: ما از مسئولین خود به خصوص وزارت امور خارجه می‌خواهیم که تدابیری بیاندیشند تا روز سیزده آبان، به عنوان روز جهانی استبکارستیزی و مبارزه با استکبار مطرح شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار