عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: بحث محروميت‌زدايي از زنان و همگرايي در بين امت اسلامي و مقابله با نقشه تفرقه‌افكنانه دشمنان از جمله مسائلي مهمی است كه در پيش‌نويس اساسنامه اتحادیه جهانی زن مسلمان وجود دارد.ديده شد.

 به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، لاله افتخاري با حضور در نشست خبري صبح امروز (سه شنبه) كه در ساختمان مجمع تقريب مذاهب اسلامي پيرامون همايش بين‌المللي اتحاديه جهاني زن مسلمان برگزار شد گفت: در بيست و ششمين كنفرانس وحدت اسلامي كه در زمستان سال گذشته در بيروت برگزار شد پيش  نويس اتحاديه زن مسلمان به انديشمندان ارائه شد.

وي تصريح كرد: بحث محروميت‌زدايي از زنان و همگرايي در بين امت اسلامي و مقابله با نقشه تفرقه‌افكنانه دشمنان از جمله مسائلي بود كه در اين پيش‌نويس ديده شد.

عضو مجمع جهاني تقريب مذاهب اظهار داشت: همايش بين‌المللي اتحاديه جهاني زن مسلمان بايد هرچه سريعتر برگزار شود و اساسنامه آن به تصويب برسد و پس از آن دبيرخانه تأسيس شود.

افتخاري در پايان خاطرنشان كرد: پيش‌نويس و اساسنامه اين اتحاديه به زبان‌هاي مختلف ترجمه شده و براي تداوم اين اجلاس و گسترش ارتقاي جايگاه زن برنامه‌هاي ويژه‌اي داريم. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: تصویب ، اساسنامه ، اتحادیه ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار