شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان که امسال در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر قرار گرفته است، آماده می‌نمایند تا ترجمانی دیر از هیهات منا الذله عاشوراییان را با شعار توفنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به نمایش بگذارند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،   شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ود الذین کفروا لو تعفلون عن اسلحتکم و امتعتکم فیملون علیکم میله واحده نساء:102

در زمانی که سران استکبار با اندیشه سلطه بیشتر بر جهان درصدد شعله‌ور نمودن آتش جنگ و ناامنی و تشدید منازعات و درگیری‌های قومی مذهبی در سراسر دنیا به ویژه ممالک اسلامی هستند و در هنگامه‌ای که عناصر سست و ضعیف در داخل با وسوسه مذاکره و ارتباط با سران کفر، شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین‌المللی بر طبل ارتجاع و انفعال می‌ گویند. ملت بزرگ ایران اسلامی خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان که امسال در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر قرار گرفته است، آماده می‌نمایند تا ترجمانی دیر از هیهات منا الذله عاشوراییان را با شعار توفنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به نمایش بگذارند.

ملت صبور وا نقلابی ایران در سیزدهم آبان امسال با قاطعیت و شفاف‌تر از هر زمان، نشان خواهد داد که به هیچ وجه اهل معامله و مسامحه بر سر اصول اساسی انقلاب و به ویژه عزت به دست آمده از رهگذر سال‌ها مجاهدت و مقاومت نبوده و نیست و اگر بناست سند چشم‌اندازی، راهبردهای حل معضلات کشور و رشد و شکوفایی را در جامعه اسلامی ما رقم بزند، آن نیست مگر سندی که با آرمان‌های امام راحل و شهیدان همیشه شاهد،؛‌ مطابقت داشته باشد و با نگاه به ساختار و توانمندی‌های داخلی، در جهت تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مقتدرانه و عزتمندانه تدوین و ترسیم گردیده باشد.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به نمایندگی از عموم خدمتگزاران نهاد مقدس نماز جمعه در سراسر کشور، ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزای اهل بیت (ع) در ماه محرم، با الهام از آرمان‌ها و اندیشه‌های همیشه جاوید امام راحل (ره) و با تبعیت از بزرگ دیده بان انقلاب، رهبر حکیم و فرزانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌نماید که دوشادوش عموم مردم شریف و بصیر ایران اسلامی در مراسم پرشور سیزدهم آبان شرکت خواهیم کرد و از همگان نیز برای حضور شکوهمندانه در راهپیمایی و مراسم ویژه یوم‌الله سیزدهم آبان در سراسر کشور دعوت به عمل می‌آوریم. با امید به عزت و سربلندی هرچه بیشتر امت اسلامی و ملت شریف ایران تحت سایه رهبری قائد عظیم‌الشان، امام خامنه‌ای (مدظله العالی).


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار