نماینده مردم ملکان در نطق میان دستور خود با بیان این که آمریکا هیچگاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست بلکه خواهان روابطی از نوع ارباب رعیتی و غارت منافع ملت‌هاست گفت: 13 آبان به عنوان روز استکبار جهانی از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با گرامی داشت روز 13 آبان به عنوان روز استکبار جهانی به فرازی از فرمایشات مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: حضرت امام خامنه‌ای می فرمایند " 13 آبان نماد طمع‌ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت‌هاست"، این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران به ویژه جوانان باقی بماند که آمریکا هیچ گاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست بلکه خواهان روابطی از نوع ارباب رعیتی و غارت منافع ملت‌هاست.  
 
وی در ادامه افزود: براین اساس ملت ظلم ستیز و آزاده ایران اسلامی و فرزندان بصیر امام روح الله هیچ وقت بر تقدس و ماندگاری این روز در اذهان خود تردیدی راه نداده و نخواهند داد.  
 
این نماینده اظهار داشت: خوشبختانه امروز مردم جهان، مردم اروپا و حتی مردم خود آمریکا به جاسوس خانه بودن سفارتخانه‌های آمریکا اذعان می‌کنند و امید است ملت شریف ایران در این مراسم نمادین با شور و شعور بالاتر از سال‌های گذشته عزم و اراده خویش را به منصه ظهور برساند.  
 
نماینده مردم ملکان در ادامه اظهار داشت: دولت باید در هر شرایطی به وضعیت حداقل‌های معیشتی و نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه توجه جدی داشته باشد و از این رو از مجلس و دولت تدبیر و امید می‌خواهم همیشه این مهم را مد نظرداشته باشد.  
 
وی در پایان به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به آن‌ها شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: استکبار ، رابطه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار