جانشين فرمانده مرزباني ناجا از هلاكت يك شرور مسلح و توقيف بيش از يك تن و نيم مواد مخدر در شرق كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار احمد گراوند در این باره گفت: مرزداران هنگ مرزي نگور و جكيگور شب گذشته در راستاي حفظ و حراست از مرزهاي کشور حين گشت زني با يك گروه از اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر كه قصد ورود به خاك كشورمان را داشتند برخورد كرده و بلافاصله با آنان درگير شدند.

وي در ادامه افزود : مرزداران با آتش پرحجم خود موفق شدند يك شرور مسلح را به هلاكت رسانده و با سرعت عمل و انجام عملياتي غافلگيرانه يك شرور مسلح ديگر را زنده دستگير كنند.

گراوند تصريح كرد : در پي دستگيري اين شرور مسلح و بازجويي هاي انجام شده از وي، ماموران موفق شدند يك تن و 245 كيلو 385 گرم مواد مخدر از نوع حشيش را كه به طرز ماهرانه اي در بين شيارهاي حاشيه كوهستان دپو شده بود را كشف و ضبط كنند.

جانشين فرمانده مرزباني كشور ادامه داد: همچنين در عمليات ديگري مرزداران منطقه سراوان موفق شدند ضمن جلوگيري از ورود اشرار به كشور، 26 بسته مواد مخدر از نوع ترياك به وزن بيش از 260 كيلو گرم را كشف و ضبط كنند.

سردار گروند در پايان کشف بيش از 15 هزار و 160 دلار و بيش از 500 هزار دينار ارز قاچاق را از ديگر دستاوردهاي ماموران مرزباني كشور طي شبانه روز گذشته برشمرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.