سرمربی جدید تیم فوتسال راه ساری گفت: راه ساری تیم جوان و با استعدادی است، هدایتش را بر عهده گرفتم تا با چاشنی تجربه، نتایج خوبی کسب کنیم.

ناصر صالح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانیکه صحبت از حضورم در راه ساری به میان آمد، خواهان همکاری با کادر فنی که در 6 هفته نخست تیم را در لیگ همراهی کرد، بودم. در همین راستا طی ارتباطات تلفنی با غباریان نیز اظهار داشتم که فعالیت خود را کنار بسطامی آغاز می کنم تا با يکديگر بتوانیم قوتی به تیم بخشیم اما همکار خوبم کناره گیری خود را به دلیل مشکلات بوجود آمده اعلام کرده بود و به ناچار به عنوان سرمربی مسئولیت تیم را پذیرفتم، این جریان بدون کوچکترین حاشیه ای انجام شد زیرا تنها هدفمان پرورش استعداد فوتسالی جوانان مازندرانی است تا تیم راه ساری به مقري برای جوانان فوتسال دوست تبدیل شود.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری افزود: از وضعیت تیم و مشکلات حاشیه ای آنها اطلاع دارم، اگر تیمی قصد حضور قدرتمند در لیگ را داشته باشد باید گروهی جوان و بااستعداد را در کنار چند مهره باتجربه داشته باشد اما باشگاه راه ساری گرفتار مشکلات مالی است و توان انجام چنین کاری را ندارد البته مشکلات مالی تنها مختص به راه ساری نبوده، نداشتن پخش زنده مسابقات و عدم تمایل اسپانسرها به سرمایه گذاری، حفره بزرگی در فوتسال بوجود آورده که متأسفانه آسیب جدی به این ورزش وارد کرده است.

صالح در ادامه بیان داشت: تاکنون 2 جلسه تمرینی را با تیم راه ساری پشت سرگذاشته ام که خوشبختانه متوجه شده ام که تیم منبعی از قدرت و پتانسیل است که باید توسط تجربه یک فرد به کار گرفته شود. هدایت تیم راه ساری را به همین منظور در دست گرفته ام تا بهترین بازی های این تیم مازندرانی انجام شود.

وي تصريح کرد: هم اکنون برای رویارویی با تیم دبیری آماده می شویم اما فاکتور زمان برایمان اهمیت بسیاری دارد، با گذراندن زمان تا نیم فصل آماده آغاز دوباره می شویم تا در پایان فصل جاری به جایگاه ایده آلي در جدول برسيم.
برای کمک به راه ساری آماده ام و اطمینان دارم از این پس به سقوط از لیگ برتر نمی اندیشم زیرا پتانسیل و انگیزه بازیکنان را به چشم دیدم.

صالح خاطرنشان کرد: ظرفیت جذب بازیکن توسط راه ساری تمام نشده و 2 جای خالی داریم در صورتی که مهره ایی مناسب با شرایط کنونی تیم به چشم بخورد به طور حتم وي را جذب مي کنيم اما در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر نمی بریم بازیکنان تاثیر گذار و حرفه ای جذب تیم ها شده اند و بازیکنان درجه 2 نیز یا در لیگ دسته یک مشغول هستند یا بیکارند. ترجیح می دهم به جای جذب بازیکن درجه 2 به استعداد جوانان بومی اطمینان کرده و از حضورشان بهره ببرم تا تیمی ایده آل با مهره هایی هماهنگ داشته باشیم.

انتهاي پيام /مح
برچسب ها: ناصرصالح ، بسطامی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار