رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در محله‌های مختلف شهر رشت با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرهاد شوقی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مشارکتی سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: داشتن 13 دقیقه سرانه مطالعه برای مردم شهر رشت که دارای قدمت فرهنگی طولانی هستند بسیار نامطلوب است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه در محلات مختلف رشت، افزود: اعضای شورای اسلامی رشت مصصم هستند تا با بهره‌برداری از املاک شهرداری در نقاط مختلف اقدام به راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر کنند.

این مسئول درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در گیلان متذکر شد: نمایشگاه کتاب در 28 آبان جاری در استان برگزار می‌شود و شهرداری رشت در سال‌های گذشته از این رویداد مهم فرهنگی حمایت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت از تمام شهروندان که دغدغه‌های فرهنگی دارند و می‌توانند با ارائه ایده‌ها و راهکارهای مناسب در اعتلای فرهنگ شهر تاثیرگذار باشند تقاضا داریم تا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در اختیار کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت قرار دهند.
برچسب ها: رشت ، کتابخانه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.