دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان مرکزی یکی از قدرت های برتر ورزش هاکی در کشور است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، فروتنیان در نشست مجمع انتخابی رییس هیات هاکی استان مرکزی در اراک افزود: فدراسیون هاکی دارای 30 هیات در سراسر کشور می باشد که استان مرکزی از قدرت های همیشگی این فدراسون است.
وی اظهار کرد: حضور مستمر تیم ها در مسابقات کشوری، انجام مسابقات درون استانی و رعایت اخلاق پهلوانی و جوانمردی در مسابقات از جمله شاخصه های انتخاب تیم های برتر در فدراسیون هاکی کشور است.
دبیر فدراسیون هاکی عنوان کرد: درهر تورنمنت بین المللی چهار ورزشکار هاکی استان مرکزی عضو اصلی تیم ملی هاکی کشور است که این مهم نشان از تلاش های مستمر بازیکنان، مربیان و مسوولین هیات هاکی استان مرکزی دارد.
وی با اشاره به مسابقات هاکی قهرمانی امید های کشور که ابتدای ماه جاری در اراک برگزار شد بیان کرد: استان مرکزی در این مسابقات بسیار خوش درخشید و کسب مقام سومی کشور برای این استان چیزی از قابلیت های این تیم کم نکرد.
فروتنیان عنوان کرد: تیم ملی هاکی نیز با درخشش های چند سال اخیر در مسابقات بین المللی از قدرت های برجسته این رشته تبدیل شده و این مهم باعث انتظارات از این ورزش در مجامع بین المللی شده است.
وی ادامه داد: اگر بودجه لازم تامین شود می توانیم در همه رقابت ها شرکت داشته باشیم ، ولی فدراسیون هاکی هم مانند بسیاری دیگر از فدراسیون ها از نظر مالی شرایط ایده آلی ندارد البته ما تلاش می کنیم با برگزاری اردوهای منظم و ایجاد شرایط مناسب، وضعیت تیم ملی را بهبود بخشیم.
فروتنیان به جوانگرای در این رشته اشاره کرد و یادآور شد: سعی کرده ایم تا با قرار دادن جوانان کنار ملی پوشان با تجربه، بتوانیم تعادلی مناسب را در تیم به وجود بیاوریم. با رویکردی که در پیش گرفته ایم می خواهیم بر روی سنین پایه در رشته هاکی سرمایه گذاری کنیم.
در پایان این نشست مجتبی خراجی تنها کاندیدای این دوره از مجمع انتخابی رییس هیات هاکی استان مرکزی با کسب 17 رای موافق و یک رای مخالف به عنوان ریاست هیات ورزش هاکی استان مرکزی منصوب شد. /س

برچسب ها: مرکزی ، قدرت هاکی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.