یک نماینده مجلس وقتی که با واکنش نایب رئیس اول مجلس درباره عدم ارائه تذکر خود مواجه شد گفت: متاسفانه بین نمایندگان تبعیض قائل می‌شوید و ما در مجلس نماینه و نماینده‌تر داریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در اخطار قانون اساسی در صحن علنی امروز گفت: اخطار من در خصوص اصل 84 و اصل 186 قانون اساسی است.
 
وی افزود: اگر شورای عالی امنیت ملی در جلسه ای مصوباتی را به تصویب می‌رساند، باید این مصوبات را به نظر نمایندگان برساند.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، در میانه تذکر موسوی‌نژاد به وی گفت: باید در چارچوب دستور تذکر دهیم این تذکر شما در جای قابل بحث است ولی اکنون نباید این تذکر را ارائه دهید.
 
این اظهارنظر ابوترابی فرد با ابراز گلایه موسوی‌نژاد مواجه شد و در پاسخ به وی گفت: آقای رئیس چرا تبعیض قائل می‌شوید؟ این موضوعی است که به ملت ایران ربط دارد و باید درباره آن صحبت شود.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه ما در مجلس نماینده و نماینده تر داریم و بین نمایندگان تبعیض قائل می‌شوید، نباید اینگونه رفتار کنید.
 
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به این اظهارات موسوی نژاد گفت: باید در چارچوب آئین نامه رفتار کنیم و تذکرات خود را در زمانی که دستور جلسات مطرح می‌شود، در چارچوب این دستور جلسات بیان کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، عالی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار