با انعقاد تفاهمنامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و وزارت فناوری و اطلاعات در خصوص ایجاد بازارچه صنایع دستی، امکان بازاریابی الکترونیکی و فروش محصولات صنایع دستی این استان فراهم شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در جمع هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی این استان، تشکیل گروه های بسته بندی محصولات صنایع دستی، افزایش مشارکت صنعتگران در کسب نشان ملی مرغوبیت و اطلاع رسانی و توجیه صنعتگران با موضوع تفاهمنامه سازمان میراث فرهنگی کشور و وزارت فناوری و اطلاعات را از برنامه های اجرایی این معاونت در سال جاری بیان کرد.
مهرداد رئیسی با تاکید بر لزوم برندسازی در تولید و بسته بندی صنایع دستی، گفت: بسته بندی مناسب محصولات صنایع دستی عامل مهم هویت بخشی به محصولات تولیدی و هنری است.

رئیسی افزود: با توجه به برگزاری مسابقه نشان ملی مرغوبیت برای تولیدات صنایع دستی در استان اصفهان، شرایط و ضوابط تولیدات ارائه شده در این مسابقه از نظیر بومی بودن، نوآوری و خلاقیت، قیمت و بسته بندی مناسب در تولید محصول و دریافت این نشان در نظر گرفته شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.