استاندار کردستان گفت: مدیران باید نقدپذیر باشند و راهنمایی را روی چشم بگذارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علیرضا شهبازی شنبه‌شب در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش کردستان با حضور مدیران شورا بار دیگر بر ضرورت رعایت تقوا تأکید کرد و گفت: همیشه گفته‌ام و رسانه‌ها هم می‌دانند که هیچگاه محدودیتی نگذاشته‌ام.

وی با بیان اینکه انتظار از رسانه‌ها این است که در درجه نخست تقوا را رعایت کنند گفت: البته پیش از آن به خودم توصیه برای انجام این کار دارم.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما گفته‌ایم مدیران باید نقدپذیر باشند و راهنمایی را روی چشم بگذارند تصریح کرد: برخی سایت‌ها دروغ گفتند و من پاسخی ندادم.

وی با تأکید بر اینکه می‌توانستیم نگذاریم کسی در شورا بیاید گفت: در جلسه‌ای گفتیم به مدیران بی‌احترامی و به مردم و کارکنان اهانت نکنید. هر انسانی شأنی دارد حتی اگر متخلف و گناهکار باشد، به شخصیت مردم نباید بد بگوئیم.

استاندار کردستان افزود: ما گفتیم اگر مدیری به فردی توهین کرد این توهین را در رسانه‌ها نگوئیم، آیا این بد است.

شهبازی خاطرنشان کرد: من گفتم وقتی یک مدیر می‌گوید مدیران استان از مدیران شهرستان ضعیف‌تر هستند توهین به همه مدیران است و گفتیم اگر کسی از روی توهین یا غرض مطلبی را گفت آن را ننویسید.

استاندار کردستان با طرح این پرسش که چرا دروغ بنویسیم، گفت: یکی دروغ می‌نویسد و بعد یک آدم دیگر روی آن دروغ تحلیل می‌نویسد.

شهبازی با بیان اینکه ما مدیران نیز ضعف و اشکال و نقص داریم تصریح کرد: این اشکال‌ها را درست بگوئید، نباید هر چیزی را زیر سؤال برد و مدام بد گفته و متلک بگوئید.

وی با اشاره به اینکه آدم پاک نباید غرض و عناد داشته باشد گفت: چرا نمی‌‌آئیم مسائل اخلاقی و اسلامی و تقوا را لحاظ کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه مدیران از صبح تا شب در خدمت مردم هستند اظهار کرد: به خدا این مردم شما را نمی‌بخشند و می‌فهمند چه کسانی منظور دارند.

شهبازی افزود: از مردم بپرسید که برداشت شما از مدیران چیست.

وی با بیان اینکه مدیران مظلومند گفت: هم حسن‌ها و هم اشکالات را بگوئید نه اینکه هدف شما تخریب باشد و بر اساس عناد نتیجه‌گیری کنید.

استاندار کردستان با بیان اینکه مطالب آن چیزی که مطرح است را بنویسید گفت: چرا در مردم ناامیدی ایجاد می‌کنید در حالی که رهبری می‌فرمایند به مردم امید بدهید.

شهبازی با بیان اینکه من ضعف‌های خودم را می‌دانم گفت: مدیران اکثرا بومی و زحمتکش هستند و با وجود مشکلات و محدودیت‌ها زحمت می‌کشند.

وی با تأکید بر اینکه درست راهنمایی کنید تصریح کرد: بگوئید چکار کنیم تا بتوانیم به ورزش بیشتر خدمت کنیم.

استاندار کردستان در پایان بار دیگر بر رعایت تقوا و مسائل اخلاقی تأکید کرد./ج1

برچسب ها: تقوا ، شهیازی ، ناامیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.