تیم والیبال پیکان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در گنبد امروز به مصاف تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد می رود.

سید مهدی بازارگرد قطر پاسور تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی در شهر گنبد به دلیل وجود تماشاچیان خاص خود بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: گنبدیها تیمی زهردار و حرفه ای هستند ما مقابل آنها بازی راحتی در پیش نداریم.شاید در مقابل تیم جواهری گنبد هم مانند 2 دیدار قبلی از سری مسابقات دور رفت به زور موفق به کسب برد شویم. ما بردهای اخیر را به سختی به دست آوردیم.

قطر پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهارداشت: در حال حاضر در ترکیب تیم ما بسیاری از مهره های کلیدی تیم مصدوم هستند. به طور مثال من 15 روز پیش از شروع لیگ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانستم در تمرینات حاضر شوم و پیش از بازی مقابل نوین کشاورز در هفته اول مسابقات فقط سه جلسه تمرین با دیگر هم تیمی هایم برگزار کردم.

بازارگرد در ادامه افزود: من نمی دانم چرا چرخ دنده های تیم والیبال پیکان روان بازی نمی کنند اما با این وجود تا کنون نتیجه 2 بازی نخست لیگ را به نفع خود رقم زده ایم در بازی این هفته نیز باید موفق به شکست تیم بازگانی شویم تا در 20 روز تعطیلی لیگ بتوانیم با تمرینات مناسب یک تیم روان و یک دست را بسازیم.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم والیبال گنبد در لیگ امسال نسبت به فصل گذشته قدرتمند تر بسته شده است و ما ممقمابل این تیم کار راحتی در پیش نداریم و برای برد باید زحمت زیادی بکشیم آنها نتیجه 2 بازی قبلی خود را هم به نفع خود به پایان رسانده اند و از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار