تیم والیبال شهرداری تبریز به سرمربیگری حسین معدنی در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امسال توانست تاکنون شش امتیاز 2 بازی را به خود اختصاص دهد.

حسین معدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما درهفته دوم لیگ برتر مقابل تیم متین ورامین یک بازی حساس و سنگین را در پیش داریم. نفرات و بازیکنان این تیم به هیچ عنوان با بازیکنان تیم ما قابل مقایسه نیستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: شرایط تیم ما هم از نظر فنی و هماهنگی بسیار خوب است و شاگردانم از روحیه بسیار خوبی برخوردارند تا سومین برد خود را در لیگ امسال رقم بزنیم. ما روی تماشاچیان و هواداران تبریزی هم حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی تصریح کرد: امسال تیم متین ورامین اقدام به جذب یک مربی صاحب نام و بزرگ ایتالیایی کرده است. شاید این مربی به تازگی در تمرینات ورامینی ها حضور یافته ولی چون مربی باتجربه ای است به سرعت با شاگردانش هماهنگ شده است. به طور کلی بانیولی یک مربی آگاه و کاربلد است.

وی در پاسخ به این سوال که ایا به جای "علی سجادی" درپست دریافت کننده جایگزین خاصی را جذب کرده اند اظهار داشت: هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی در این پست نشده ایم، به دنبال یار خارجی هستیم. در حال حاضر آرمین عسگرپور، مهدی کریمی و پائولو برزیلی در پست دریافت برای تیم ما بازی می کنند.

معدنی از زمان نقل و انتقالات بازیکنان و این موضوع که آیا می توانند در نیم فصل نخست اقدام به جذب بازیکن جدید کنند، ابراز بی اطلاعی کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: سطح کیفی مسابقات لیگ امسال تاکنون خوب نبوده است، چون اکثر تیمها تمریناتشان را دیر شروع کردند و هنوز ناهماهنگ هستند، ولی مطمئن هستم این وضعیت به مرور زمان بهتر خواهد شد و ما شاهد بازیهای حساس و قشنگی از نظر فنی خواهیم بود.

پايان متن/مح
برچسب ها: معدنی ، والیبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار