چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات، ادوات و محصولات کشاورزی؛ چهاردهمین نمایشگاه فرآورده های غذایی، ماشین آلات، و صنایع وابسته، هفتمین نمایشگاه شیرینی، شکلات و ماشین آلات مربوطه از امروز در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در این سه نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، فرانسه، بلژیک، هلند و ترکیه و 20 استان کشورمان جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه ماشین آلات، ادوات و نهاده های کشاورزی، آب و آبیاری، تاسیسات و تجهیزات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، سیستم های کاهنده مصرف انرژی، فناوری، ماشین آلات و بسته بندی صنایع غذایی، محصولات جدید مرتبط با آرد، ماکارونی، مواد افزودنی، پروتئین ها، شیرینی و شکلات، خشکبار و بیوتکنولوژی در سالن امیر کبیر در معرض دید عموم قرار داده اند.

در کنار این نمایشگاه ها پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب و پنجره، و ماشین آلات مربوطه در سالن های آذربایجان و شهریار دایر شده است.

در این نمایشگاه هم شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه، تایوان و استان های آذربایجان شرقی، آدربایجان غربی، تهران، اصفهان، و البرز تولیدات خود را در زمینه درب و پنجره و یراق آلات upvc، درب و پنجره پیش ساخته فلزی، درب های ضد آب و ضد سرقت، شیشه هاس دو جداره، قطعات و ماشین آلات ساخت انواع درب و پنجره به نماش گذاشته اند. این چهار نمایشگاه تا 13 آبان از ساعت 15 الی 20 برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.