فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعتراض فرمانداری به موضوع رقم بودجه شهرستان به سمت تعریف اعتبارات مربروط به پروژه های مسکن مهر در سهم بود جه شهرستان است که این مسئله برای فرمانداری قابل قبول نیست .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت:ارتقاء بخش به شهرستان به عنوان مصوبات دولت دهم از اویل بمهن ماه سال گذشته با استقرار فرمانداری در این شهرستان به مدیریت شهری این منطقه ساختاری مستقل بخشید و متاسفانه در سال گذشته هیچ ردیف اعتباری برای پردیس دیده نشده بود .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بروی عددو رقم بودجه اختصاصی به پردیس اعتراض داریم تصریح کرد :امسال از محل اعتبارات تملک دارایی رقمی را برای سرفصل شهرستان پردیس در نظر گرفتند هر چند که بروی این اعداد و رقم بودجه اختصاصی به پردیس اعتراض داریم .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر تعریف اعتبارات مربروط به پروژه های مسکن مهر در سهم بود جه شهرستان اضافه کرد :اعتراض فرمانداری به موضوع رقم بودجه شهرستان به سمت تعریف اعتبارات مربروط به پروژه های مسکن مهر در سهم بود جه شهرستان است که این مسئله برای فرمانداری قابل قبول نیست .

بیگدلو اظهارداشت :شش میلیارد و 175میلیون تومان از محل بند الف ماده 179قانون برنامه پنجم توسعه کشور شهم اعتبارات تملک دارایی شهرستان پردیس بوده است که یک سری ارقامی را برای زیرساخت های مسکن مهر در این منطقه در نظر گرفته اند به طور مثال در بحث زیرساخت های مسکن مهر اعداد و ارقامی بالا برای حوزه مسکن مهر در بودجه شهرستان در نظر گرفته اند.

در ضصورتی که مسکن مهر پروژه ای ملی است و باید سر فصل اعتبارات مسکن مهر از بودجه شهرستان پردیس جدا شودزیرا تعمین زیرساخت های مسکن مهر تکلیف وزارت راه و مسکن و شهرسازی است که در این رابطه هزینه کند زیرا براساس قانون وقتی شهری ساخته می شود تاسیسات زیربنایی آن باید توسط مجری طرح اجرایی شود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.