منصوري در موافقت با جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت:

جداسازي وزارتخانه ادغامي، خروجي کار را بهتر مي‌کند

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با مثبت خواندن جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: جداسازي وزارتخانه ادغامي خروجي کار را بهتر مي‌کند.

مجيد منصوري‌بيدکاني نماينده مردم لنجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره اخباري مبني بر تصميم دولت بر جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: از تصميم دولت بر جداسازي وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعي ندارم، اما خود از موافقين انجام اين اقدام هستم.

وي در ادامه با بيان اينکه حتي اگر اين وزارتخانه به سه وزارت مستقل تبديل شود اشکالي ندارد، افزود:  با توجه به گستردگي وظايف وزارت صنعت، معدن و تجارت از چابکي وزارتخانه کم شده و علي‌رغم حذف يک وزير از ساختار قبلي وزارتخانه‌هاي ادغامي، بدنه و وظايف وزارتخانه‌ها به قوت خود باقي است و بدون اينکه برنامه‌اي داشته باشيم، کار وزير را چند برابر کرديم.

عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان خاطر نشان ساخت: با تفکيک اين وزارتخانه ممکن است درصدي هزينه‌ها بالا برود اما قطعاً خروجي کار بهتر خواهد بود.

‌ گفتني است؛ در چند ماه‌ گذشته گمانه‌زنی‌هاي بسیاری برای تصدی کرسی وزارت صنعت، معدن، تجارت شد و بالاخره "محمدرضا نعمت‌زاده" از مجلس رای اعتماد گرفت و تصدی امور این وزارتخانه را به عهده ‌گرفت؛ اما هنوز مهر وزارت "نعمت‌زاده" خشک نشده، خبر از جداسازی دوباره این وزارتخانه به گوش می‌رسد و به نظر مي‌رسد لایحه جداسازی‌ وزارت ‌صنعت، معدن، تجارت در حال تدوین برای ارائه به مجلس نهم است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار