مدیرکل پدافند غیر‌عامل استان اردبیل گفت: پدافند غیر‌عامل حرکت و اقدامی پیشگیرانه و بازدارنده در برابر تهدیدهایی است که حوزه‌های مختلف جامعه را در معرض آسیب قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سعد‌الله رئیس ساداتی امروز در همایش پدافند غیر‌عامل در اردبیل اظهار داشت: تمرین مستمر پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به شعار « بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایداری» بر آمادگی دستگاه‌ها در مقابل تهدیدها و مواقع بحرانی تاکید کرد.

مدیر‌کل پدافند غیرعامل استان اردبیل پدافند غیرعامل را تسهیل در مدیریت بحران عنوان کرد و افزود: شناسایی تهدیدها و آسیب ها قبل از وقوع حادثه و تهدید میتواند به کم کردن خسارت های ناشی و برخورد با تهدید به صورت منطقی و توام با آمادگی منجر شود.

رئیس ساداتی گفت: ما به حوزه پدافند غیر‌عامل با درک ضرورت‌ها و شرایط و موقعیت سعی می‌کنیم تا ظرفیت خوبی را در راستای حرکت‌های پیشگیرانه انجام دهیم تا فضایی فراهم آید که از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و اقدامات پیشگیرانه آنها استفاده لازم صورت گیرد.

وی با توجه به اینکه در حوزه پدافند غیر‌عامل اعمال و رفتارهای پیشگیرانه مقدم بر هر حرکت و اقدامی است، بیان داشت: انتظار می‌رود با برخی دور‌اندیشی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان زمینه‌ای فراهم آید تا بتوانیم بهتر و شایسته‌تر از گذشته اقدام کرده و خطرات و آسیب‌ها را به حداقل رساند   ش ک.

برچسب ها: اردبیل ، پدافند ، غیرعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.