سرمربی تیم فوتبال داماش گيلان گفت: بازیکن دوپینگی که در رسانه ها با نام "م،ح" منتشر شده است بازیکن داماش نیست. در فوتبال "م،ح" هاي زیادي وجود دارد و می تواند.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از برد خوبی که در بازی قبل مقابل ذوب آهن داشتیم روحیه بازیکنان خوب است و تمرینات به خوبی انجام می شود و بازیکنان خود را برای مقابله با تیم مس آماده می کنند.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان همچنین در خصوص لیست مازاد گفت: هنوز تصمیمی برای بازیکنان مازاد گرفته نشده است و بعد از بازی که مقابل مس کرمان داریم فردای آن روز جلسه خواهیم گذاشت و در خصوص این بازیکنان و لیست صحبت می کنیم .

وی همچنین در خصوص وضعیت سعید حلافی گفت: عابدینی، مدیرعامل تیم مصاحبه ای کرده و اعلام کرد "وضیعت این بازیکن زمانی که به دفتر من  بيايد مشخص می شود. " و این موضوع که افشین چاووشی از لیست خارج شده است صحبت ندارد.

ناظمي در پایان خاطرنشان کرد: فرد دوپینگی که به عنوان "م،ح" اعلام شده است از بازیکنان داماش یعنی محمد حسن زاده نبوده است و اين فرد مي تواند از بازیکنان تيم هاي لیگ برتر باشد و حتی بازیکن تراکتور، محسن حسینی هم مي تواند باشد.

پايان متن/مح
برچسب ها: ناظمی ، فوتبال ، دوپینگی ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
میثم حسینی لنگیها
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۹:۱۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
میثم حسینی هم می تونه باشه
آخرین اخبار