معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19، از نخستين سند مکتوب و تحويل آن به محلات 13 گانه اين منطقه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين جوادي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح نخستين سند مکتوب و تحويل اين سند به محلات 13 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: 13 کتاب هويت محلات به عنوان يک سند جامع اجتماعي و فرهنگي به مديران سراهاي محلات 13 گانه منطقه 19 تحويل داده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين جوادي با اشاره به نحوه ي اجراي اين طرح گفت: اين سند با مشارکت و همکاري معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 19، اداره فرهنگي منطقه و يک گروه پژوهشي در مدت 2 سال جمع آوري، تدوين و آماده تحويل به محلات 13 گانه منطقه 19 است.

وي ادامه داد: در اين سند سيماي محلات در قالب فرهنگي اجتماعي و شهري، تاريخچه، مکان، جغرافيايي، تعاملات فرهنگي، رسوم محله و به موضوع هايي در همين ارتباط پرداخت شده است.

حجت الاسلام جوادي با اشاره به لزوم اجراي اين طرح گفت: اين سند براي پژوهشگران و دانشجويان به عنوان يک سند تاريخي  و اجتماعي در اختيار سراهاي محلات 13 گانه منطقه 19 قرار مي گيرد تا شهروندان با مطالعه آن با هويت اجتماعي و فرهنگي محله آشنا شوند.

وي در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح افزود: پس از تحويل سند مکتوب محلات 13گانه منطقه 19 از هر يک از سندهاي مرتبط با هر محله با حضور معتمدان و اهالي محله رونمايي خواهد شد و ابعاد اين سند در محلات مورد بررسي قرار مي گيرد./ف

برچسب ها: نخستین ، سند ، مکتوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار