معاون حمل و نقل و ترافیک و شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور استفاده بهینه شهروندان و فراهم آوردن فضاهای فراغتی و کاهش خطرات و سوانح احتمالی ، افزایش تجهیزات و علائم ترافیکی وهمچنین بررسی و تعیین نحوه ی عملکرد معابر داخلی در بزرگترین مجموعه تفریحی کوهستانی تلو اجرا شد.

محمد مهدی میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نصب و تکمیل بیش از 400 عدد گاردریل در معابر داخلی این مجموعه ، نصب تابلوی راهنمای اماکن به میزان 10 متر مربع، نصب بیش از 150 عدد تابلوی انتظامی، نصب 80 عدد تابلوی هشدار دهنده و خط کشی محوری طول مسیر پارک جنگلی تلو به طول بیش از 1200 متر اجرا شد.

میرزایی تصریح کرد: همچنین در این راستا تابلوهای اطلاع رسانی مسیر دسترسی به این مجموعه گردشگری زیبا از 10 نقطه پیرامونی شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت است.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه بهسازی و ایمن سازی محیط پیرامون تلو، با توجه به محدودیت عرض معابر داخلی و فراهم کردن امکان تردد ایمن و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، وضعیت فیزیکی تمام معابر برداشت و سپس جهات حرکتی در این محدوده برای دسترسی به تمام نقاط گردشگری به صورت رینگ ورودی- خروجی تعریف و اجرا شده است./ف
برچسب ها: اقدامات ، وسایل ، نقلیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار