اکبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اندیشه سیاسی افراد خاص را به تشکل دیکته نمی‌کنم

مدیر کل تشکلهای سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد گفت: مسئولين از من خواسته بودند که به صورت يک فرمانبردار عمل کرده و تصميمات اين افراد را اتخاذ کنم اما من سرباز ولايت و نظام هستم و نمي‌توانم تصميمات جناح خاصي را در تشکل ديکته کنم.

"اکبری" مدیر کل تشکلهای سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبر برکناري خود از رياست تشکل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: بنده امروز به اين دليل که مسئولين هيچگونه اطلاعي در خصوص برکناري من ندادند، از تشکل خداحافظي کردم.

وی در ادامه افزود: حرف‌های ناگفتنی در خصوص برکناری بنده از تشکل بسیار است، سوال مهمی که در این زمینه بی‌پاسخ مانده است دليل برکناري من قبل از روز 13 آبان است.
 
اکبری تصریح کرد: برخی مسئولین پیش از این به من گفته بودند که ما در تشکل احتیاج به یک شخص فرمانبردار داریم که حرف‌های ما را پذيرا باشد و اندیشه‌های سیاسی ما را دنبال کند، من نيز به اين دليل که سرباز ولايت و نظام هستم به هیچ عنوان راضی نبودم که جناحی عمل کنم و اندیشه سیاسی افراد خاصی را در تشکل‌‌ها دیکته کنم.
 
وی به فعالیت یک ماهه خود با میرزاده اشاره و تصريح کرد: قریب یک ماه است که با وجود درخواست‌های متعدد من برای دریافت وقت ملاقات با میرزاده این درخواست بی‌پاسخ مانده است و حتی در این دوره یک ماهه بودجه تشکل‌های دانشگاه آزاد قطع شده است.
 
اکبری در پایان اظهارداشت: در این یک ماه فعالیت با میرزاده متوجه شدم که بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد تبدیل به یک شرکت سهامی شده است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار