مجید حسینی کاپیتان تیم ملی کشورمان از گفتگو با فیفا از انگیزه بالا برای شکست نیجریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فیفا از بازی ملی پوشان کشورمان مقابل نیجریه در چارچوب رقابتهای جام جهانی زیر 17 سال جهان به گفتگو با کاپیتان جوان تیم ملی کشورمان مجید حسینی پرداخت.

مجید حسینی در خصوص بازی پیش رو با نیجریه به فیفا گفت: ما هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم و به حریف اجازه پیش روی نخواهیم داد.

فیفا در ادامه به توصیف این بازیکن جوان پرداخت و گفت: او بازیکنی است که در طول سه بازی سه گل به ثمر رسانده است. او که در تیم سپاهان بازی می کند بسیار عالی عمل می کند و رهبری خط میانی و خط دفاع را بر عهده دارد، او بسیار شجاعانه بازی می کند و به عنوان یک کاپیتان به سایر بازیکنان روحیه می دهد.

حسینی در ادامه افزود: دیدار مقابل نیجریه برای ما سخت ترین بازی است که تا به حال با آن مواجه شدیم، ما هیچ تصویری از آن نداریم، تیمی که سه قهرمانی در کارنامه خود دارد و تنها برزیل است که می تواند حریف واقعی این تیم باشد، کالچی و ساکس هم دو بازیکن حاضر در این تیم،‌ دو تن از بهترین مهاجمان جهان در حال حاضر به شمار می روند و از این لحاظ نیجریه از خط دفاع بسیار قوی ای برخوردار است اما با این وجود ما تنها به یک گل نیاز داریم تا به آنها آسیب بزنیم چرا که ما هم به اثبات رساندیم که یکی از تیم های قوی هستیم.

فیفا در ادامه به گل های مصطفی هاشمی و یوسف سیدی که در این رقابت ها به عنوان یکی از بهترین گل ها شناخته شده اند اشاره می کند .

یکی از دلایل و موفقیتمان حس همدلی است که با هم داریم ، همه ی ما با هم دوستان صمیمی هستیم که به یکدیگر کمک می کنیم و هروقت دچار مشکلی شویم به یکدیگر یاری می رسانیم .

کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص آزادی عمل بازیکنان نیجریه و رفتار برعکس دوستی مهر با آن ها گفت: ما به حرف های مربی مان گوش می کنیم چراکه با گوش کردن به فرامین دوستی مهر به این جا رسیده ایم .

مجید حسینی در پاسخ به این سوال که شانس کمی برای پیروزی ملی پوشان ایرانی در تقابل با نیجریه قائل شده اند گفت: مایک هدف داریم و آن هم پیروزی در بازی چهارم مان است و برای آن تلاش می کنیم .

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان تصریح کرد : ما انرژی مثبت زیادی را طرف خانواده و مردم خوب کشورمان می گیریم و به خاطر همین تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

پایان متن/آق
برچسب ها: حسینی ، نیجریه ، نوجوانان ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار