محمدرضا دياني كار آفرين برتر ملي و دكتر صادق نماينده دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي با حضور در برنامه مسير پيشرفت به بررسي و چگونگي حمايت از كار وكالاي ايراني مي پردازد.

" مرتضي بابايي" تهيه كننده برنامه " مسير پيشرفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:  برنامه مسير پيشرفت دوشنبه 6 آبان با حضور " محمدرضا دياني" كارآفرين برتر ملي و دكتر صادق نماينده دوره هشتم شوراي اسلامي به بررسي و چگونگي حمايت از كار و كالاي ايراني مي پردازد.
 
وي افزود: در سلسله برنامه هاي مسير پيشرفت و در گفتگوهايي كه با توليد كنندگان انجام شد جمع بندي صورت گرفته نشان داد كه در فرآيند حمايت از توليد ملي براي تحقق شعار حماسه اقتصادي، مديران و برنامه ريزان اقتصادي كشور بايد نكاتي را مد نظر قرار دهند.
 
بابايي ادامه داد: در فرهنگ عمومي بايستي توليد كنندگان را بعنوان پيشتازان عزت و استقلال جامعه معرفي كنيم و ضمن تكريم از اين افراد در سياست هاي ارزي، پولي، مالي، تجاري و مالياتي اولويت را براي توليد قائل باشيم.
 
وي تصريح كرد: يكي از نكات مهم درخصوص حمايت از توليد كنندگان منطقي كردن مجوزهاي براي سرمايه گذاران و پرداخت بدهي هاي دولتي به پيمانكاران و توليد كنندگان بخش خصوصي است.
 
بابايي در پايان عنوان كرد: در شرايط فعلي و در همه مراحل توليد، ظرفيت هاي خالي بسياري وجود دارد و اين به آن معناست كه براي جهش در توليد ما هم نيروي جوان آماده داريم و هم سرمايه گذاريهاي گسترده و تنها بايد با اولويت رفع موانع پيش روي توليد كننده ها بتوانيم اين واحدها را در جهت حركت با حداكثر توليد سوق دهيم.
 
لازم به ذكر است برنامه زنده و گفتگو محور " مسير پيشرفت" دوشنبه ها از ساعت 21 با اجراي " علي پاكزاد " روي آنتن شبكه تهران مي رود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار