مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نویسنده مطلب توهین‌آمیز روزنامه بهار از سرکردگان گروهک نهضت آزادی است/ امام(ره): نهضت آزادی و افراد آن از اسلام اطلاعی ندارند ، وضعیت اعدامی بجنوردی رو به بهبودی است/انجمن صنفی روزنامه نگاران حق فعالیت ندارد ، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس منصوب شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تزریق القائات مسموم، استراتژی واحد نشریات فله‌ای نواندیش

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/6/1674728_486.jpg

 پس از دوم خرداد 76، همزمان با پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی، آپورتونیست‌های عرصه سیاست فضا را مناسب دیده و آزادی مطبوعات را مدخلی برای تزریق القائات مسموم خود به بدنه جامعه قرار دادند، و در این گذر ،توهین به باورهای دینی عموم مردم سرلوحه کار روشنفکران به اصطلاح نواندیش قرار گرفت.

گروهکی که انتقام تروریست‌های سوریه را از سربازان ایرانی می‌گیرد + تصاویر و فیلم بخشی از جنایت‌های جیش‌العدل
ساعاتی پس از به شهادت رسیدن مرزبانان جوان و غیور ایران‌زمین توسط مزدوران تروریست، گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر گروهکی که این حمله تروریستی را انجام داده است. منابع آگاه امنیتی از همان ابتدا گمانه‌های خود را به سمت باقیمانده گروهک تروریستی "عبدالمالک ریگی" نشانه بردند تا اینکه گروهک تکفیری "جیش‌ العدل" از شاخه‌های "جندالشیطان" با اعلام بیانیه‌ای رسمی مسئولیت "ترور سربازان ایرانی" را بر عهده گرفت.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس منصوب شد
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حکمی "مریم مجتهدزاده لاریجانی" را به ریاست سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس منصوب کرد.

آثار حیات اعدامی بجنوردی دو ساعت و نیم بعد از اجرای حکم دیده شد نه 24 ساعت

 دادستان کل کشور گفت: آثار حیات بر فرد محکوم به اعدام حداکثر دو ساعت و نیم بعد مشخص شد و اینکه می‌گویند این مساله بعد از 24 ساعت مشخص شده واقعیت ندارد، در حال حاضر فرد هوشیاری خود را بازیافته و به بخش عمومی منتقل شده و وضعیت وی رو به بهبودی است.

وضعیت اعدامی بجنوردی رو به بهبودی است/انجمن صنفی روزنامه نگاران حق فعالیت ندارد
سخنگوی دستگاه قضا در مورد وضعیت اعدامی بجنوردی گفت: آثار حیات بر فرد محکوم به اعدام حداکثر دو ساعت و نیم بعد مشخص شد و اینکه می‌گویند این مساله بعد از 24 ساعت مشخص شده واقعیت ندارد.

آمادگی ایران برای همکاري با سازمان همکاري‌هاي اسلامي در زمينه‌هاي اقتصادي و تجاري

معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران آمادگي خود را براي همکاري با اعضاي محترم سازمان همکاريهاي اسلامي، بويژه کشورهاي شرکت کننده در چهاردهمين نمايشگاه OIC در زمينه‌هاي اقتصادي، تجاري و ارائه کمکهاي فني اعلام مي‌دارد.

مشهد؛ اولین مقصد احتمالی سفرهای استانی رئیس‌جمهور
 نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس، ضمن تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان این استان با رئیس‌جمهور، اظهار داشت: دکتر روحانی در این جلسه اظهار تمایل کردند که اولین سفر استانی را به مشهد مقدس داشته باشند.

نویسنده مطلب توهین‌آمیز روزنامه بهار از سرکردگان گروهک نهضت آزادی است/ امام(ره): نهضت آزادی و افراد آن از اسلام اطلاعی ندارند
در مقاله‌ای که برای تحریریه سیاسی باشگاه خبرنگاران ارسال شده، در مطلبی موشکافانه نقش "گروهک نهضت آزادی" در توهین به اهل بیت(ع) و شیعیان پرداخته شده است.

عراقچی وارد وین شد/ ایران رویکرد جدیدی به آژانس ارائه می‌کند
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لحظاتی پیش وارد وین شد و قرار است رویکرد جدید ایران در مذاکره با آژانس را ارائه کند.

آمريکا تفرقه‌انگيزي و فرقه‌اندازي
 مسئول بسيج دانشجويي دانشکده مديريت دانشگاه آزاد کرج، با توجه به دهه "برائت از استکبار" در يادداشت خود با موضوع "آمريکا تفرقه‌انگيزي و فرقه‌اندازي" به سیاست‌های رسانه‌ای تفرقه افکنانه آمریکا پرداخته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار