رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: مرکز مدیریت بحران منطقه‌ای غرب آسیا در کشور بعنوان زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کشور تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

محمود ایلخان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در حاشیه اجلاس عمومی مدیریت جهانی اطلاعات مکان محور سازمان ملل متحد اظهار داشت: این اجلاس تخصصی زیرمجموعه un در آسیا و اقیانوسیه است که هر سه سال یک بار در مرکز سازمان ملل در تایلند برگزار می‌شود.  وی تصریح کرد: اجلاس عمومی مدیریت جهانی اطلاعات مکان محور سازمان ملل متحد پس از یافتن جایگاه خود، بعد از برگزاری اسکاپ در تایلند برای دومین بار در تهران برگزار شد.  

وی گفت: برگزاری اجلاس مذکور با هدف تبادل اطلاعات در رابطه نقش اطلاعات مکان محور در موقعیت بحران برگزار صورت می‌گیرد.  

ایلخان با بیان اینکه نمایندگان ۱۲ کشور و همتایان رئیس سازمان نقشه برداری کشور در دومین اجلاس مدیریت جهانی اطلاعات مکان محور حضور یافته‌اند افزود: این امر بی‌سابقه بوده و بیانگر استقبال خوب این کشور‌ها از برگزاری اجلاس مذکور در کشور ما است.  

به گفته وی نمایندگان کشورهای حاضر در اجلاس ذکر شده به تبادل و اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجارب خود مبادرت می‌کنند.  

ایلخان تأکید کرد: این اجلاس مقدمه‌ای برای ایجاد تفاهم نامه در اجلاس‌های بعدی است.  

گفتنی است، در حاشیه اجلاس مدیریت اطلاعات مکان محور کارگروه مشترکی نیز در روز پنج‌شنبه آغاز به کار می‌کند.  

لازم به ذکر است مرکز مدیریت بحران منطقه‌ای غرب آسیا که در کشور ما ایجاد شده است زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بوده و به اعتبار مرکز تحقیقات مسکن فعالیت می‌کند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: ایجاد ، مرکز ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار