عضو کمسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: حتی اگر در ارتباطات بین‌المللی ما تغییراتی حاصل شود، در خاصیت اصلی انقلاب ما که نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است، تغییری حاصل نخواهد شد و در مبارزه با استکبار، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا همچنان در نوک پیکان قرار دارند.

"سیدحمیدرضا طباطبایی" نماینده مردم نایین در مجلس در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و دهه مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: برخی از کشورها خود را مدعی و حامی حقوق بشر می‌دانند، اما این در حالی است که در زمینه رعایت حداقلی حقوق بشر در کشورشان تناقضاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران در مقوله حقوق بشر اسلامی صاحب ادعا است و به نوعی حرفی برای گفتن دارد، بنابراین می تواند در ارتباط با این مهم، برای سایر کشورها یک الگوی مناسب باشد.

طباطبایی افزود: هدف انقلاب اسلامی ما مبارزه با استکبار و خاصیت اصلی آن یعنی نفی سلطه است، بنابراین هرجایی که سلطه‌گر باشد مبارزه با آن هدف انقلاب بوده که مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در  نوک پیکان است.

عضو کمسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان گفت: حتی اگر در ارتباطات بین‌المللی ما تغییراتی حاصل شود، در خاصیت اصلی انقلاب ما  که نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است، تغییری حاصل نخواهد شد و این مهم، در طول زمان از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار