چهار نماینده قم در هشت مسابقه لیگ رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته دیدارهای هفته جاری از مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که نمایندگان قم در هشت مسابقه حساس به مصاف حریفان می‌روند.

در واقع بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، رقابت قمی‌ها با حریفان خود در چارچوب دیدارهای هفته نخست از دور برگشت فصل جاری لیگ جوانه کاراته باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و نمایندگان قم در پی احیای شانس صعود خود به مرحله نهایی هستند.

هفته اول دور برگشت لیگ جوانه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و طبق برنامه فدراسیون کاراته، نمایندگان قم این هفته در گروه‌های دوم، چهارم، پنجم و ششم هر کدام در دو دیدار برابر حریفان خود بر روی تاتامی لیگ جوانه حاضر می‌شوند.

تیم‌های کاراته باشگاه شهید بیطرفان، تجهیزات رزمی سامکوه، شهید احمدلو و صنایع شهاب گاز سوز چهار نماینده قم در این رقابت‌ها هستند که طبق قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی فدراسیون کاراته تیم شهید بیطرفان در گروه دوم این رقابت‌ها جای دارند.

همچنین کاراته‌کاهای تیم تجهیزات رزمی سامکوه در گروه چهارم مسابقات لیگ جوانه‌ها قرار گرفته‌اند، تیم شهید احمدلو قم نیز در گروه پنجم با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و تیم صنایع شهاب گازسوز قم در گروه پنجم برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته در هفته اول دور برگشت این مسابقات تیم شهید بیطرفان قم ابتدا به مصاف تیم باشگاه شهید حاج شعبانعلی تهران می‌رود و در دیگر دیدار حساس این هفته از گروه دوم باید با تیم باشگاه سلیمی رشت رقابت کند.

در گروه چهارم تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم در تلاش برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف تیم هیئت کاراته البرز می‌رود و در دیگر دیدار نیز باید در جدالی سخت و نفس‌گیر در مقابل تیم کاراته شهرداری رده سنی نوجوانان ساوه قرار بگیرد.

سومین نماینده قم یعنی تیم کاراته شهید احمدلو نیز در گروه پنجم دو بازی حساس پیش رو دارد و طبق برنامه این تیم ابتدا باید به مصاف تیم کاراته شهرداری اراک برود در حالی که دومین بازی این تیم با تیم کاراته تولید برق هرمزگان خواهد بود.

چهارمین نماینده قم نیز تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم است که این تیم نیز دو بازی پیش رو دارد و در دیدار اول باید به مصاف هیئت کاراته استان سمنان برود و دومین دیدار این تیم برابر تیم هیئت کاراته قرچک به انجام خواهد رسید./س

برچسب ها: قم ، جدال ، نماینده ، حریف ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.