آيت الله ملك حسيني نماينده ولي فقيه در استان كهكيلويه و بويراحمد از افزايش كيفي و كمي برنامه هاي صدا و سيما قدرداني كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ نماينده ولي فقيه در استان در جمع معاونان و مديران رسانه ملي در استان با تشكر صميمانه از اقدامات و برنامه هاي اين سازمان تاكيد كرد اين مركز مهم و حساس با نيازسنجي، شناسائي، توليد و مديريت مطالبات و خواسته هاي بحق مردم نقش رسانه اي خود را ايفا مي‌كند.

 آيت الله ملك حسيني روند رو به رشد صدا و سيماي را در توليد و ساخت برنامه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني را بلحاظ كيفي و كمي تحسين كرد. و عنوان داشت: اقدامات مهندس ضرغامي در رسانه ملي جاي تقدير فراوان دارد و معتقديم صدا و سيما در تمام مسائل فرهنگي، اجتماعي و سياسي در آگاهي‌بخشي به مردم حركتي رو به جلو دارد. aayat44 صدا و سيما مهم‌ترين ابزار براي انتقال پيام‌هاي الهي و انساني است نماينده ولي فقيه در استان همچنين با اشاره به نقش مهم و بسزاي رسانه ملي در تنوير افكار عمومي و اگاهي بخشي به جامعه اظهار داشت اشنا كردن مردم بخصوص نسل جوان با آموزه هاي ديني و الهي، تغيير سبك زندگي بويژه اسلامي به تصوير كشيدن مشكلات و دغدغه هاي روزمره مردم و همچنين آشنا كردن مردم با حقوق و وظايف شهروندي از مهمترين رسالتهاي صداو.سيماست.

 وي اظهار داشت: بسياري از مشكلات و آسيب‌هاي اجتماعي كه در جامعه وجود دارد از اين امر نشات مي‌گيرد كه بسياري از مردم جامعه به وظايف ديني، شرعي و حقوق شهروندي خود آگاه نيستند كه در اين زمينه انتظار مسئولان و مديران از ظرفيت رسانه در آگاهي‌بخشي به مردم جامعه بايد استفاده كرد. وي تبيين فلسفه دهه ولايت به شيوه هنرمندانه و ظريف /همراهي و همياري ستاد امربه معروف و نهي از منكر در ترويج اين فريضه مهم الهي و پاسداشت ايام ماه محرم را از ديگر وظايف رسانه ملي برشمرد و خواستار اين مهم شد. در ابتداي اين ديدار مديركل صدا و سيماي استان هم گزارشي از عملكرد صدا و سمياي استان در بخشهاي مختلف ارائه كرد.

دكتريوسف افشارنيا با تبريك پيشاپيش بمناسبت فرارسيدن دهه ولايت گفت : براي تبيين و گراميداشت اين دهه برنامه هاي متنوعي در حوزه هاي مختلف خبر/ صدا و. سيما پيش بيين شده است. مديركل صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: شبكه استاني دنا اين آمادگي را دارد تا در برنامه ها و مناسبت هاي مختلف از نظرات راهگشاي نماينده ولي فقيه در استان براي تنوير افكار عمومي اطلاع رساني مناسب را داشته باشد.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.