مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص برگزاری جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: جلسه فردا تشریفاتی بوده اما قرار است چندین آیین نامه جدید مطرح شود و در مورد تغییرات این آیین نامه با اعضا تبادل نظر کنیم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بيان داشت: جلسه مجمع فدراسیون فوتبال فردا تشکیل خواهد شد که قرار است در این جلسه آیین نامه های جدیدی مطرح شود و تغییرات اندکی نیز در بندهای آیین نامه مطرح و به تصویب برسد.
البته من فکر می کنم که برگزاری این جلسه تشریفاتی است اما به استناد جلسه اي است که موارد مهم و قابل توجه در آن ذکر می شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه افزود: بر اساس برنامه پیش بینی شده قرار است تاج که تنها کاندیدای نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال محسوب می شود فردا تکلیفش مشخص شود.

عابدینی تصریح کرد: من نمی دانم چرا حلافی نام من را به زبان می آورد در صورتی که من چیزی در مورد وی نگفته ام. بهتر است من جواب حلافی را ندهم اما اگر از فدراسیون پزشکی جویا شوید متوجه خواهید شد که به دلیل مصرف دیازپام کسی نمی میرد. من در عمرم بازیکنی مثل وی نداشتم که آن قدر حاشیه ساز باشد.

وی تاکید کرد: من احترام زیادی برای پدر حلافی قائل هستم اما اقدام وی درست نبوده که صحبت های نادرستی برعلیه من انجام دهد. در حال حاضر قصد نداریم در مورد حلافی تصمیم خاصی بگیریم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص پاداش 10 میلیون تومانی رئیس هیئت فوتبال گیلان به داماشی ها خاطرنشان کرد: وضع مالی بازیکنان داماش خوب است و مشکل مالی ندارند به هرحال الماس خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان به این تیم لطف داشته و با پاداش مالی سعی کرده تا بازیکنان را شارژ روحی کند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار