مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خصوص وضعیت این تیم گفت: نتایج تیم ایده آل نیست اما با این مشکلات مالی عملکرد نسبتا خوب بوده است.

امیر عابدینی مدیر عامل تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مشکلات مالی همچنان در تیم وجود دارد اما بازیکنان شرافتمند ما بدون اغتراض تمرین می کنند.

عابدینی درباره عدم حضور کبه در تمرینات تیم داماش گیلان تصریح کرد: کبه برای تست به تهران رفته بود اما سر از مصر درآورد به هر حال این بازیکن از مصر بازگشته است ولی تا الان در تمرینات شرکت نکرده است.

وی تصریح کرد: مدیر برنامه یا همان دلال کبه با پیشنهاداتش آینده فوتبالی این بازیکن را نابود می کند. کبه بیان کرده که باید تمام پولش را بدهیم وگرنه به فیفا شکایت می کند.
مدیر عامل داماش گیلان عنوان کرد: براساس قرارداد 100 هزار دلاری کبه ما باید هر ماه 20 هزار دلار به حسابش واریزی می کردیم اما به دلیل غیبت در تمرینات و مصاحبه باشگاه 12 درصد از قراردادش را کسر کردیم.
عابدینی تصریح کرد: اگر کبه به تمرینات برگردد بخشی از قراردادش را پرداخت وگرنه از این بازیکن به فیفا شکایت می کنیم.
وی درباره مسائل مطرح شده در مورد فساد در فوتبال بیان کرد: به طور حتم این قضایای در فوتبال اتفاق افتاده که این روزها مجلس و کمیسیون اصل 90 با حساسیت پیگیری می کند. بالاخره مسئولان از گوششان پنبه را در آوردند و صدای ناهنجاری ها را می شوند.
عابدینی عنوان کرد: من از علیپور شدیدا گله مند هستم چراکه من به عنوان شاهد صورت جلسه را امضا کردم که صعود تیم ما به لیگ بالا را در ازای مبلغی تضمین کرد اما علیپور این قضیه را پیگیری نکرد.

عابدینی تصریح کرد: به هر حال مسائل به وجود آمده در فوتبال نشان می دهد که مدیران ما در برخورد با این مسائل ضعیف عمل می کنند.  در آستانه بازی تیم ملی مقابل تایلند هستیم به خاطر همین ترجیح می دهم که بیش از این در مورد فساد در فوتبال صحبت نکنم. در حال حاضر اهالی فوتبال به حواشی فوتبالی می پردازند و اصل این ورزش را فراموش کردند.

وی درباره انتقاد از کی روش به دلیل دعوت از بازیکنان دو رگه بیان کرد: ما براساس فرهنگ ایرانی باید به بازیکنان دورگه احترام بگذاریم به هرحال باید به کی روش به خاطر دیدگاه و سبکش در دعوت از بازیکنان دو رگه احترام بگذاریم.

عابدینی در پایان عنوان کرد: انتقاد از تیم ملی جایز است اما اهالی فوتبال نباید پا را فراتر بگذارند در حال حاضر تیم ملی شرایط خاص خود را دارد و اظهار نظرهای نامناسب درباره عملکرد تیم ملی درست نیست.
 
پایان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار