طي حكمي از سوي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي دكتر آرش رشيديان به عنوان سرپرست موسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا متن اين حكم به شرح زير است:

جناب آقاي دكتر آرش رشيديان

دانشيار محترم دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران

با سلام

نظر به سوابق و تجربيات علمي و اجرايي جنابعالي و به استناد ماده 6 اساسنامه موسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران و مستند به پيشنهاد رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران، جناب عالي به مدت دو سال به عنوان سرپرست موسسه مذكور منصوب مي‌گرديد.

اميد است در دستيابي به اهداف پيش‌بيني شده در ماده 3 اساسنامه موسسه، با بهره‌گيري از توان بالقوه‌اي كه در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كشور و موسسات تحقيقاتي و سازمان‌هاي مرتبط وجود دارد، فعاليت موسسه را به عنوان پشتوانه علمي و تحقيقاتي براي توسعه و تعالي سلامت، در افق 20 ساله كشور، اهداف برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران و نقشه جامع علمي كشور تداوم بخشيده و ارتقا دهيد.

انتظار مي‌رود تلاش وافري با همكاري مجموعه وزارت در زمينه استقرار برنامه ديده‌باني سلامت كشور، تقويت ساختار و توان علمي موسسه، گسترش همكاري‌ها در زمينه وظايف با دانشگاه‌ها و بخش‌هاي مختلف وزارت و ايجاد سازوكارهاي مناسب براي پاسخگويي دقيق و به موقع به انتظارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نيز ارزيابي برنامه‌ها صورت گيرد.

اميدوارم با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته مأموريت‌هاي ابلاغي با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد.

                                                                                                    دكتر سيد حسن هاشمي


                                                                                                                     وزير 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار