نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور مشخص شد که مدیریت آب زاینده‌رود در منطقه موضوعی استانی نیست و باید به صورت کشوری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حمیدرضا طباطبایی نائینی پیرامون دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور اظهار کرد: در این جلسه مشکلات موجود در شهرستان اصفهان و راهکارهای موجود برای رفع این مشکلات مطرح و قرار بر این شد که کارشناسان حوزه های مختلف این راهکارها را بررسی کنند.

عضو کمسیون قضائی مجلس درباره مطرح شدن مشکل آب زاینده رود بیان کرد: مستندی در زمینه مشکل آب زاینده رود پخش و نمایندگان نیز توضیحاتی پیرامون این زمینه به رئیس‌جمهور ارائه کردند که بحرانی بودن وضعیت آب در این استان کاملا مشخص بوده است بنابراین قرار بر این شد که رئیس‌جمهور تصمیمات موثری را در این زمینه با کمک کارشناسان اتخاذ کند.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور در این جلسه پیرامون وضعیت اقتصادی و بودجه‌ای کشور صحبت هایی انجام دادو در بین صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که به آینده کشور و روابط بین الملل بسیار امیدوار است.

وی درباره تعیین بودجه برای شهرستان‌های مختلف استان گفت: در این جلسه اعداد و ارقامی مشخص نشد و تنها به ذکر مشکلات و راهکارهای موجود اشاره شد.

طباطبایی درباره مشکلات مردم خور و بیابانک و نائین اظهار کرد: در این جلسه به مشکلات مردم نائین و خوروبیابانک از جمله نبود زیرساخت ها به‌ویژه گاز و کمبود آب ومشکل بیکاری اشاره کردیم و قرار بر این شد که خط یازدهم گاز سراسری که مصوبه هیئت وزیران را نیز در گذشته دارد اجرایی شود/س.

برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.