رئیس گروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بصیرت‌افزایی جزء اصلی برنامه‌های پرورشی است و این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمود حقدوست شامگاه شنبه در جمع کارشناسان اداری و فرهنگیان بردخون با اشاره به ضرورت هماهنگی در امور آموزشی و پرورشی اظهار داشت: سیاست مسئولان اداره کل، حضور همیشگی در بین فرهنگیان است و این موضوع جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های اداری دارد.

وی با بیان اینکه پرورش بر تعلیم ارجحیت دارد و توصیه بر این است که به موضوع بصیرت افزایی نگاه دیگری شود، افزود: باید ناهنجاری‌های مختلف جامعه را با تدبیر، مطالعه و مشارکت کارشناسان فن از بین ببریم زیرا هزینه در جهت رفع مشکلات رفتاری، موجب صرفه‌جویی در اعتبارات زیاد آینده می‌شود.

حقدوست اضافه کرد: زنگ نماز در برنامه همه مدارس زده می‌شود و تأکید زیادی در اجرای مناسب آن شده است و باید این باور در میان فرهنگیان و دانش آموزان فرهنگ سازی شود تا نماز را مهم‌ترین موضوع در زندگی و کار خود داشته باشند و این فریضه عبادی همواره بزرگ داشته شود زیرا نماز پایه و زیربنای همه عبادات و تکالیف است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: رکن امامت و ولایت در هر کشور اسلامی باعث استحکام دین می‌شود و نظام اسلامی در ایران با کمک خواستن از ولایت توانسته مسیر ناهموار مشکلات و سختی‌ها را به آسانی پشت سر بگذارد و در مقابل دشمنان و بدخواهان مردانه ایستادگی کند.

بهرام حسینی‌پناه تغییر و تحولات را در اداره و مدارس به نفع منطقه دانست و افزود: در پروژه مهر همه فرهنگیان نقش داشتند و هرکسی در زمینه‌ای برای پیشرفت و توسعه منطقه تلاش کرد که الحمدلله وضعیت مطلوبی داشتیم و همه مدارس و کلاس‌ها از اوّل مهر کار خود را آغاز کردند و هیچ کلاسی را بدون دبیر در منطقه نداریم.

وی تفاهم، دوستی، همکاری، اخلاق حسنه و  تذکرات دوستانه را نیاز فضای اداری خواند و بر اجرای امور بر پایه نظم تأکید کرد و گفت: انتظار از ما بیشتر از ادارات و نهادهای دیگر است و باید شرایط الگو بودن را همواره حفظ کنیم و به شرایط سازمانی پایبند باشیم.

حسینی‌پناه ادامه داد: سلامتی و شادابی همکاران اداری بسیار مهم است و ما از هر اقدامی که در این زمینه نیاز باشد استقبال می‌کنیم.
برچسب ها: بوشهر ، بصیرت ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.