تيم واليبال باريج اسانس کاشان فردا يکشنبه ششم آبان ماه ميزبان تيم ميزان خراسان در هفته اول مسابقات ليگ برتر است.

مصطفي کارخانه سرمربي تيم واليبال باريج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط تيم ما با توجه به تمرينات انجام شده خوب است و مي خواهيم در اولين هفته مسابقات ليگ برتر بازيهاي خوبي را به نمايش بگذاريم.

وي در خصوص مصدوميت "آرش کمالوند" و عدم حضورش در مسابقات ليگ برتر امسال اظهار داشت: متاسفانه کمالوند بازيکهن پست دريافت کننده در طول تمرينات تيم دچار مصدوميت ازناحيه پا شد که براي رسيدن به وضعيت مطلوب بايد مورد عمل جراحي قرار بگيريد.

وي تصريح کرد: علاوه بر مصدوميت "کمالوند" ما امسال پيش از شروع مسابقات با مصدوميت "مسعود غلامي" بازيکن پست دفاع وسط تيم هم مواجه شديم. که اين به نوعي بد شانسي است.

سر مربي تيم واليبال باريج اسانس کاشان در ادامه يادآور شد: با توجه به آن که مصدوميت اين 2 بازيکن زماني اتفاق افتاد که ديگر فرصت جذب بازيکن نداشتيم به همين خاطر در پست هاي مربوطه با همان بضاعت خود به مصاف حريفان خواهيم رفت. به طوري که در پست دريافت کننده بازيکناني چون حسين اميري، قاسم کارخانه و جواد مير آفتاب حضور دارند در پست دفاع وسط نيز از علي رضا نادي و آرمين تشکري بهره گيري خواهيم کرد.

کارخانه يادآور شد: به هيچ عنوان نگران نيستم، ما بايد با اين شرايط کنار بيائيم و تلاش کنيم تا با همدلي و همکاري اين خلاء موجود را بپوشانيم ما تاکنون تمرينات منظم و خوبي را طبق برنامه داشتيم اميدوارم مقابل اولين حريف خود بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و ليگ را با برد شروع کنيم.

وي در خصوص تيم ميزان خراسان گفت: اين تيم قدرتمند و مدعي است ترکيب آنها امسال نسبت به فصل گذشته قوي تر شده ولي ما شرايط برد را داريم و با تمام قوا مقابل آنها ظاهر خواهيم شد./آق

برچسب ها: لیگ ، برتر ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار