مراسم استقبال از قهرمان مسابقات آسیایی تیراندازی با تفنگ و سنگنوردان اعزامی به مسابقات جهانی سنگنوردی با حضور مسئولین و علاقمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،در این مراسم  قهرمان  تیراندازی استان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تیراندازی در 3 ماده با حضور 17 کشور جهان و به میزبانی تهران دایر بود.

گل پسند با اشاره به اینکه تمرینات خوبی را در اردوی های تیم ملی داشته ایم افزود: رقابتها از 27 مهر ماه دایر بود و دیروز خاتمه یافت که در جریان این مسابقات با حریفان قدری همچون ملی پوشان کشورهای چین، تایلند، هندی، کویت و ازبکستان رقابت کردم.

وی تصریح کرد: در این رقابتها 400 ورزشکار حضور داشتند که در ماده 10 متری بادی موفق به کسب مدال طلای تیمی و مدال نقره انفرادی شدم و از سوی دیگر رکورد آسیا را بهبود بخشیدم و رکورد جدید 7/625 را به نام خود ثبت کردم که بیش از این این رکورد متعلق به یک چینی "2/624" بود.

 ملی پوش زنجانی ادامه داد : در هر یک از ماده های دراز کش و 3 وضعیت نیز موفق به کسب مدال نقره تیمی شدم.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر استقبال از گل پسند از فرناز اسماعیل زاده و داود رکابی که به مسابقات جهانی سنگنوردی در کره و چین اعزام شده بودند برگزار شد که این دو ملی پوش زنجانی به ترتیب موفق به کسب مقام های ششم سرعت در کره و مقام هفتم در ماده  سختی مسیر در کشور چین شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.