سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: باید از تیم پرقدرت اتریش تقدیر کنم زیرا تیم بزرگی بودند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دوستی پس از صعود ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات، در نشست خبری گفت: در رده نوجوانان احساس خیلی دخیل است و هر لحظه احتمال اشتباه آنها وجود دارد.

وی افزود: باید از تیم پرقدرت اتریش تقدیر کنم زیرا تیم بزرگی بودند، سه بازیکن این تیم در بوندس لیگا و چند نفر در تیم‌های بزرگسال باشگاهی این کشور به میدان می‎‌روند به همین دلیل تیم قدرتمندی بودند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در مورد اینکه دفاع و دروازه‌بان این تیم به خوبی از مهاجمان و بازیکنان هجومی حمایت کردند، افزود: اگر دفاع و دروازه‌بان از مهاجمان حمایت نکنند، نمی‌توانند در جام جهانی بازی کنند. ما کار ساده‌ای نکردیم و تنها اصول فوتبال را رعایت کردیم.

وی تصریح کرد: رده زیر 17 سال تازه شروع فوتبالشان است و تمام اشتباهات را باید در این رده انجام دهند، دلیل آن‌هم استرس است. همه تیم‌ ها قدرتمند هستند و بازی با آرژانتین، کانادا و اتریش برای نوجوانان بسیار استرس آور بود، همین مساله به آنها ضربه زد.

دوستی‌ در ادامه یادآور شد: با یک لغزش می‌توانستیم به مرحله بعد راه پیدا نکنیم. طبیعی است در این شرایط سنی بازیکنان اشتباه کنند و باید اینقدر اشتباهات را در این رده انجام دهند تا پخته شوند.

برچسب ها: دوستی ، مهر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۱:۳۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
دمشون گرم
آخرین اخبار