سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت:گناه تیم ما این بود که بر اساس اساسنامه نامه لیگ و طبق قوانین وضع شده عمل کردیم.

محسن کاوه در مورد محرومیت خودش و کشتی گیرانش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی دانم بر اساس کدام مستندات و عدله چنین حکمی صادر شد اما به این رأی احترام می گذاریم.


وی ادامه داد: گناه تیم ثامن الحجج(ع) این بوده که طبق اساسنامه لیگ با کشتی گیران مورد نظرمان نه خارج از فدراسیون بلکه در خود سازمان لیگ به صورت رسمی قرارداد امضاء کردیم حالا چرا این موضوع تخلف است من نمی دانم.

کاوه تصریح کرد:ما به این رأی احترام می گذاریم اما اگر آقایان بودند هم همین طور بود؟ مطمئن باشید اگر حکم به ضرر آنها بود آنقدر سر وصدا راه می انداختند تا در نهایت به مقصودشان برسند؟

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)  اضافه کرد: نکته جالب این که هنوز رآی کمیته انضباطی صادر نشده بود که چند روز پیش در یکی از روزنامه ها خبر محرومیت 3 جلسه ای کشتی گیران تیم ثامن آمده بود که تعجب من هم از همین موضوعات است...

وی تاکید کرد: امیدوارم در خصوص این اتفاقات غرضی در کار نبوده باشد،همه چیز را به خدا واگذار می کنم، فقط این که دوستان یادشان باشد ما نماینده استان خراسان رضوی هستیم و مطمئن باشید امام رضا (ع) پشتیبان ما خواهد بود.

کاوه در مورد وضعیت تیمش گفت: تیم خوبی داریم،شرایط بچه ها به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی مطلوب است،یکی  دو تا کشتی گیر خارجی به ما اضافه خواهند شد ودر مجموع با وجود این اتفاقات برای حضور پر قدرت در این دوره از مسابقات لیگ برتر آماده هستیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) در پايان خاطرنشان کرد: شاید برای برخی از دوستان خیلی سخت باشد که ما دوسال متوالی قهرمان لیگ شدیم و به همین دلیل نیز به این جریانات دامن زدند اما باید عرض کنم با همین وضعیت هم مطمئن باشید بازهم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کمیته انضباطی شش کشتی گیر تیم ثامن الحجج(ع) به نام های رضا افضلی ،پرویز هادی، یاسر حیدرقلی‌نژاد، احسان امینی، مسعود کمروند و مصطفی آقاجانی را که در ابتدا با دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت قرارداد داخلی با تیم استیل آذین تهران امضاء کرده بودند و بعد به تیم ثامن پیوستند را 3 جلسه از همرامی این تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد محروم کرد.همچنین این نفرات باید قبل از آغاز مسابقات مبلغ دریافتی از تیم استیل آذین زا بازگردانند.محسن کاوه نیز با محرومیت 5 جلسه ای روبرو شد.

برچسب ها: کشتی ، لیگ برتر ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار